.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حواسمان باشد ؛ انتخابات نزدیک است....
میرامید هادیانی
حواسمان باشد ؛ انتخابات نزدیک است....

شمال نیوز: امروز بیانیه گام دوم انقلاب هدیه‌ای است جهت بازنگری راه، مرور و تبیین اصول و منطق انقلاب و بررسی دستاوردها، ظرفیت ها و تدوین نقشه راه آینده انقلاب. بدون شک دراین راه تغییر و انجام اصلاحات ضروری است.

 

بیانیه گام دوم منشوری است جهت مقدمه این تغییرات، اما مهم این است که ابعاد آن را خوب بفهمیم و سپس برنامه ریزی کرده و آن را به یک دستورالعمل عملیاتی تبدیل نموده و در نهایت به گفتمان غالب در کشور درآوریم. دراین تغییر و تحول و اصلاحات سه گروه برنامه ریزی خواهندداشت .

 

گروه اول ،ضد انقلاب است که مترصد آن خواهد بود که از شرایط موجود استفاده کند و به سه هدف نهایی خود برسد، اسلام را منزوی کند،انقلاب را نابود نمایدو در نهایت ایران را تجزیه کند.

 

گروه دوم عناصر غیرانقلابی هستند که عملاً در خدمت ضد انقلاب بوده و به عبارتی جاده صاف کن آقایان می‌باشند! اینان می خواهند اسلامیت نظام را به نفع جمهوریت نظام مصادره کنند و به عنوان مرحله گذار، ابزار ضد انقلاب هستند. این گروه عملاًٌ رقیب مکتب امام بوده و برنامه آنان حاکم نمودن رویکردهای نئولیبرالی در فضای مدیریتی کشور است.

 

رویکردی به ظاهر علمی و بدون تعهد! محورهای این رویکرد سرمایه داری ،سود محوری، عدالت ستیزی و وابستگی است که اگر حاکم شود مدیرانش بدون شک اشرافی ،رانت خوار، غرب زده و نجومی بگیر خواهند شد. اینان تلاش خواهند کرد که آفات و عوارض غرب زدگی را در کشور حاکم نموده و فاکتورش را به نام نظام و انقلاب صادر کنند!!

 

در این شرایط گروه سوم که جریان انقلابی و جبهه انقلاب است رسالت سنگین خواهند داشت . مهمترین رسالت این گروه آن است که باید تلاش کنند این شبکه غرب زده ناکارآمد را از یک جا، بشکاند و راهی نیست جز انتخاب مدیران انقلابی با روحیه جهادی که به نسخه های انقلابی اعتقاد داشته و بر مردم سالاری دینی تکیه نمایند.

 

دراین راه نخبگان و خواص متخصص متعهد باید میدان داری کنند و عموم مردم نیز همراهی نمایند.برای همراهی عموم مردم و اعتمادسازی باید مرز مشخصی بین گروه های انقلابی و غیر انقلابی و به خصوص غیرانقلابی های انقلابی نما!! شفاف و واضح تعیین شود باید با بصیرت افزایی در جامعه مشخص شود که چه کسانی دل در گرو نظام ، انقلاب، ولایت و مردم سالاری دینی دارند و چه کسانی به دنبال مطامع شخصی و سوءاستفاده از فرصت های شغلی و رانت های اطلاعاتی بوده و آب در آسیاب ضد انقلاب می ریزند!

 

ادعای ولایت مداری ساده است اما عمل با بصیرت جهت تحقق منویات ولایت کار ساده ای نیست مردم ایران فهیم هستند و تفاوت رفتارها با گفتارها را به خوبی درک می کنند.

 

ملاک انتخاب اصلح، بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری است کسی را انتخاب نماییم که حرفی که می زند واقعی ،صمیمی ، متکی بر اطلاعات درست و برآمده از زبان صادق و راستگو باشد . کسی که شعارهایش در حدود قدرت و اختیاراتش است. کسی که از بیت المال به هر شکل ممکن استفاده و سوء استفاده نمی کند. کسی که فرق انقلابی و غیر انقلابی رابداند و برای منافع سیاسی به رویارویی با همرزمان انقلابی خود برنخیزد ! کسی که ایمانش برایش آب ونام نیاورد!

 

بدون شک دانشگاهها به عنوان مراکز علمی و مرجع، نقش بسزایی در روشنگری ،بصیرت افزایی و تبیین شاخص های انتخاب اصلح منطبق بر اهداف نظام و بیانیه گام دوم انقلاب خواهندداشت و این به معنای ورود مستقیم به طرفداری از فرد خاص نبوده و نیست بلکه در این راه بدون شک دانشگاه اسلامی، رسالت خود را انجام خواهدداد. امید است مردم فهیم با حضور پر شور و شعور خود در عرصه انتخابات همانند همیشه مشت محکمی بر دهان ریزه‌واران دشمن بزنند.

 

خلاصه کلام اینکه :

 

حواسمان باشد ، انتخابات نزدیک است و حواستان باشد درفعالیت های سیاسی، ایمانتان برایتان آب و نان نیاورد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.449 seconds.