.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد/ تاکید بر بی طرفی و قانونمداری
دفتر ستاد انتخابات استان مازندران ویژه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار و مسئولان افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران صبح شنبه در مراسم افتتاح دفتر ستاد انتخابات با اظهار اینکه انشالله انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری و رقابتی را در پیش داشته باشیم خواستار رعایت اخلاق و قانونمداری از سوی داوطلبان و مجریان انتخابات شد.

وی افزود: انتخابات از نظر ملی و بین المللی با توجه به شرایط خاص موجود در کشور مهم است و انتخابات پیش روی نسبت به دیگر انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تاکید براینکه همه باید با جدیت و ظرافت بیشتر زمینه های حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم گفت: باید انتخاباتی توام با آرامش و امنیت در استان شاهد باشیم و هیئت نظارت و مجریان باید اصل بی طرفی و قانونمداری را سرلوحه کار قرار دهند زیرا انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان احساس آرامش خواهند کرد و ضریب اعتماد مردم را بالا می برد و منجر به وحدت و انسجام ملی خواهد شد.

استاندار مازندران با اشاره به جدول زمانبندی انتخابات گفت: ثبت نام داوطلبان از فردا آغاز می شود و صلاحیت داوطلبان نیز در بازه زمانی خاص در هیئت های اجرایی با استعلام از دستگاه های ذیربط انجام خواهد شد.

حسین زادگان با عنوان اینکه همه دست اندرکاران آموزش های لازم را فراگرفته اند گفت: آموزش های لازم به صورت متمرکز و منطقه ای برگزار شده است و برای برگزاری انتخابات آمادگی داریم.

وی گفت: مانور مشخصی نیز از سوی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات الکترونیک پیش بینی شد و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

استاندار مازندران یادآور شد: انتظار ما این است که به قانون پایبند باشیم و باید ماهیت نظام و ارکان نظام را مورد توجه قرار دهیم.

وی از داوطلبان خواست تا برای مردم توقعات غیرمنطقی در فرایند تبلیغات ایجاد نکنند و گفت: داوطلبان وعده هایی دهند که قابلیت اجرا داشته باشد و نامزدها خود را ملزم به رعایت قانون کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امیدواریم با کمک هیئت نظارت و ستاد انتخابات شاهد انتخابات پرشوری در استان باشیم و از داوطلبان تقاضا داریم قانون انتخابات را مطالعه داشته باشند زیرا هرچه آشنایی آنان به قانون بیشتر باشد در اجرا با مشکلات کمتری مواجه می شویم.

وی یادآور شد: در حوزه فضای مجازی انتظار داریم از اخبار غلط و شایعه پراکنی پیشگیری شود زیرا دستگاه قضایی و مجریان و ناظران انتخابات، مسائل را رصد و نظارت خواهند کرد.

وی پرهیز از تخریب رقبا را به داوطلبان توصیه کرد و گفت: داوطلبان و نامزدها از فضای موجود در انتخابات استفاده کنند و نقد و انتقاد را به صورت منصفانه مطرح کنند تا انتخابات اخلاقی را برگزار کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.