.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 12 سال حضور در لرستان ؛
خداحافظی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه«مازندرانی» خرم آباد ازمردم
شمال نیوز : میرعمادی گفت: به حکم رهبر فرزانه و حکیم انقلاب قریب به 12 سال شمسی در میان مردم شریف، ولایت‌مدار، انقلابی و خونگرم لرستان مشغول خدمت بودم. خدای متعال را سپاس‌گزارم که توفیقاتی عنایت کرد تا در این مدت در بخش‌های مختلف فعالیت داشته باشم.....
خداحافظی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه«مازندرانی» خرم آباد ازمردم

شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به مردم این استان سپری شد گفت: امروز از محضر همه مردم لرستان که نسبت به اینجانب نهایت محبت و لطف را داشتید خداحافظی می‌کنم.

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این انتخابت جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی بوده و در نظام جمهوری اسلامی ایران همه انتخابات دارای بالاترین مشارکت مردم بوده‌ است.

وی افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است و از مردم انتظار داریم که ضمن حضور باشکوه در این انتخابات نمایندگانی را انتخابات کنیم که در تراز گام دوم انقلاب باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: دشمنان ما از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کنند، به خیال خادم خودشان به هنگام گران‌شدن بنزین گفتند که فرصت خوبی پیش آمده و نقشه چند ساله خودشان را خواستند اجرا کنند، اما با موضع‌گیری حکمیانه مقام معظم رهبری و حضور انقلابی و با بصیرت مردم در راهپیمایی‌ها توطئه گسترده و پیچیده دشمنان خنثی شد و این جای شکر دارد.

وی بیان کرد: مردم ما بار دیگر ثابت کردند علی‌رغم همه مشکلات پای انقلاب، نظام و پای رهبر انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.

میرعمادی گفت: به حکم رهبر فرزانه و حکیم انقلاب قریب به 12 سال شمسی در میان مردم شریف، ولایت‌مدار، انقلابی و خونگرم لرستان مشغول خدمت بودم. خدای متعال را سپاس‌گزارم که توفیقاتی عنایت کرد تا در این مدت در بخش‌های مختلف فعالیت داشته باشم.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه در دوران حضور خود در لرستان گزارش کاری ارائه نداده‌ام، ولی هر بار از خطبه‌های نماز جمعه در استانی خداحافظی کرده‌ام در آخرین خطبه گوشه‌ای از اهمیت فعالیت‌ها را ارائه داده‌ام.

میرعمادی اظهار داشت: در مدت حضورم در لرستان 585 نماز جمعه اقامه کردیم، نماز جماعت صبح، ظهر در ادارات و نهادها و نماز مغرب و عشاء همیشه برقرار بوده است.

وی افزود: برنامه‌های متعدد فرهنگی مانند پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی، مسابقات گوناگون فرهنگی و غیره در نماز جمعه برگزار شده و از ستاد نماز جمعه تشکر می‌کنیم، حداقل در هر هفته هفت طرح فرهنگی در نمازجمعه اجرا شده‌ است‌.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: حدود 10 نماز جمعه در این استان را راه‌اندازی کرده‌ام، استان لرستان کمترین نمازجمعه را داشت و امروز 18 نمازجمعه در این استان برقرار است.

وی بیان کرد: جذب جوانان مؤمن، انقلابی و تشکیل مجمع مشورتی جوانان که تاکنون شاهد 4 هزار و 300 نفر عضو این مجمع شده‌اند، این جمع محفلی برای رویش نسل جوان، مؤمن و انقلابی شد و خدا را بر این نعمت شاکرم.

میرعمادی گفت: مجمع مشورتی جوانان تاکنون 10 همایش ملی و استانی برگزار کرده و فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته‌اند به برکت قرآن در این مدت 750 جلسه تفسیر قرآن به‌صورت هفتگی و هم‌چنین به‌صورت هر شب در ماه رمضان برگزار کرده‌ایم.

میرعمادی اظهار داشت: 750 جلسه تفسیر قرآن از طرف صدا و سیما پخش شد که از صداوسیمای مرکز لرستان تشکر می‌کنم و به برکت این جلسات تفسیرهای متعددی در سطح این استان برگزار شده‌است.

وی با بیان اینکه بیش‌از 150 یادواره شهدا را سخنرانی کردم و از اغلب خانواده شهدا و جانبازان سرکشی کردیم، افزود: بیش‌از 40 همایش علمی و فرهنگی برگزار کردیم که بی‌نظیر بوده‌است، یکی از آن‌ها همایش و کار عظیم سالیانه سیره علوی بوده که با مجموعه مقالات آن یک دایره‌المعارف سیره علوی شکل گرفت و برای مردم ولایت‌مدار لرستان افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به تکریم‌ها از علما و بزرگان، سفرهای متعدد به تمام شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای این استان عنوان کرد: افتخارم این است امروز دورترین نقطه لرستان روستایی کوچک با نام امام‌ جمعه و نماینده ولی‌فقیه آشنا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: در حضور مردم شهادت می‌دهم هیچ‌گاه در پیگیری مشکلات کوتاهی نکردیم، در جریان سیل دیدید، مشکلات شما مردم برای من مشکل و راحتی شما برای من موجب راحتی بوده‌ است.

وی با اشاره به اینکه در توجه به نیازمندان و فقرا به‌ویژه در شهر خرم‌آباد طرح «مهر نان» را اجرا کردیم، بیان کرد: از آن زمان تا به امروز هیچ فقیری شب گرسنه نخوابید، از فرمانداری خرم‌آباد برای همکاری در اجرای این طرح تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در بخش زیرساخت‌های فرهنگی مصلای بزرگ الغدیر با 17 هزار و 836 مترمربع در ماه رمضان‌ها نماز اقامه کردیم، سه محراب عظیم با کاشی معرق ساخته شد و تاکنون نگذاشته‌ایم پروژه مصلی تعطیل شود، علیرغم اینکه همه کارهای عمرانی مشکلاتی دارند اما این پروژه در حال فعالیت است.

میرعمادی با بیان اینکه یکی از کارهای عظیمی که در استان لرستان انجام شد، حوزه‌های علمیه بود، گفت: در سال 87 فقط یک مدرسه علمیه در خرم‌آباد بود که با تلاش و پیگیری مدرسه علمیه معصومیه برای خواهران و مدرسه علمیه رضویه برای برادران احداث شد که افتخاری برای حوزه‌های علمیه است و پذیرش آن لیسانس به بالاست. فارغ التحصیلان آن امروز استاد و مبلغ شده و یا دیگر مسئولیت‌ها را دارند. این مدرسه ظرفیت 500 نفر را دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مدرسه خیریه صالحیه را خریداری کرده‌ایم و مدرسه امیرالمؤمنین(ع) احیا شد، عنوان کرد: یکی از مشکلات نداشتن ساختمان منظم برای دفتر نماینده ولی‌فقیه بود که یک ساختمان سه طبقه ساخته شد که الان هم مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌است.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که خیلی دنبال شد و امیدوارم بعد از من هم دنبال شود مسئله ساخت زائرسرا در مشهد برای زائران لرستانی بود، اسکلت این زائرسرا در 9 طبقه تکمیل شده‌است، امیدواریم این کار تکمیل شود تا زائران لرستانی جای منظم و مرتبی داشته باشند.

میرعمادی با بیان اینکه تدریس در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها را داشتیم، گفت: به‌دلیل علاقه‌ای که به کارهای علمی، پژوهشی و تدریس داشتم از روز اول تا امروز تدریس را تعطیل نکردم، گاهی آن‌چنان به من فشار می‌آمد که شبانه‌روز چهار پنج ساعت بیش‌تر نمی‌خوابیدم برای اینکه هم باید کارها را انجام می‌دادم و هم مباحث تدریس را آماده می‌کردم.

میرعمادی با اشاره به اینکه نامه‌ای را محضر رهبر عالی‌قدر و عظیم‌الشأن انقلاب نوشته‌ام که موافقت کنند از این سنگر خداحافظی کنیم به قرائت این نامه پرداخت و گفت: خدای متعال را شاکرم که با لطف، عنایت و دستور حضرت عالی قریب به 12 سال در میان مردم ولایت‌مدار، انقلابی و دوستدار ذریه رسول خدا(ص) در استان لرستان در امر اقامه نماز جمعه، جماعت، تبلیغ دین الهی و تعلیم و تربیت به‌عنوان یک مبلغ، معلم و مشاور کوچک مشغول خدمت بودم. نتیجه اهم فعالیت‌های این مدت در دو بخش به پیوست تقدیم حضور می‌‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز از محضر همه شما مردم شریف، بزرگوار، انقلابی، ولایت‌مدار و خون‌گرم لرستان که نسبت به اینجانب نهایت محبت و لطف را داشتید خداحافظی می‌کنم. افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی‌ام و جوانی‌ام در خدمت به شما مردم ولایتمدار لرستان سپری شده‌ است. از تک‌تک همه شما مردم بزرگوار صمیمانه سپاس‌گزارم. اگر در این مدت قصوری بوده حلال بفرمایید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.