.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف نام شهدا از خیابان‌ها خیانت است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در یادواره سرداران و ۶۲ شهید منطقه سلیمان آباد شهرستان تنکابن، گفت: حذف نام شهدا از خیابان‌ها خیانت است.

به گزارش شمال نیوز، سردار احمد حق طلب رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه در این مراسم با اشاره به مقام والای شهدا گفت: اگر کسی بخواهد یاد شهداء را به فراموشی بسپرد و یا نام آنان را از کوچه‌ها و خیابان‌ها حذف کند به خون و مقام والای شهد و ملت ایران خیانت کرده است.

 

او افزود: شهداء الگوی مقاومت خستگی ناپذیر بودند و زنده بودن روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت دربین ملت ایران موجب ترس و شکست دشمنان شده است.

 

سردار احمد حق طلب با اشاره به اینکه نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در جبهه‌های سخت در فضای مجازی متمرکز شد تا بتوانند ایران اسلامی را شکست دهند، اما امروز این نظام و ملت به قدرت منطقه تبدیل شده و و این نظام صاحب لشکر اسلامی است که هیچگاه و با هر قدرتی شکست نخواهد خورد.

 

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با تاکید بر اینکه امروز مسلمانان جهان و مظلومان عالم امیدوار این نظام هستند تا از زیر یوغ استعمار به درآیند اظهار داشت: اگر آمریکا روزی برای ضربه زدن به ایران اسلامی گروهی منافق را اجیر می‌کرد امروز حرف از ائتلاف جهانی می‌زند پس چه چیز فرق کرده غیر از این است که ملت ما در مسیر شهداء قرار گرفتند.

 

او ادامه داد: همین آمریکا اگر خطایی هم کند از شرق آسیا تا آمریکای لاتین در خطر خواهد بود و این ملت و کشور دیگر شکست ناپذیر در برابر هر قدرت جهانی هستند.

 

در این مراسم از خانواده ۶۲ شهید منطقه سلیمان آباد تنکابن تجلیل شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.04 seconds.