.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیحات مدیرکل تامین اجتماعی درباره ماده 36
مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران گفت: تامین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی بوده که درآمد بر هزینه است و باید حق بیمه دریافت کند تا بتواند خدمات ارائه کند.
توضیحات مدیرکل تامین اجتماعی درباره ماده 36

به گزارش شمال نیوز، برخی مخاطبان با ثبت سوژه‌ای با عنوان «بیمه در استان مازندران ماده 36 را رعایت نمی‌کند» خواستار پیگیری خبرنگاران در این زمینه شدند.

آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند: ماده ۳۶ قانون تامین اجتماعی صراحتا اعلام می‌کند که تاخیر یا عدم پرداخت حق بیمه رافع مسؤولیت‌های سازمان در قبال بیمه شدگان نیست اما سازمان تامین اجتماعی در استان مازندران نسبت به بیمه شدگان قانون را رعایت نمی‌کند.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران در این‌باره اظهار کرد: برخی ماده 36 را به نفع خودشان را تفسیر می‌کنند و این موضوع را قبول ندارم.

علی‌اصغر محمودی با بیان اینکه  تامین اجتماعی 118 ماده قانونی دارد، افزود: در مقابل این ماده قانونی که کارفرما مسؤول پرداخت سهم خود و کارگر است و مسؤولیت برعهده کارفرما است در ماده 39 قانون، کارفرما مکلف است حق بیمه مربوط به هر ماه تا حداکثر آخرین روز ماه بعد به سازمان بپردازد که تکلیف کرده است.

وی اضافه کرد: ماده 36 بین کارفرما و کارگر مشخص کرده مسؤولیت برعهده چه کسی است و ماده 39 قانون نیز زمان پرداخت را مشخص کرده است.

مدیرکل بیمه تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: تامین اجتماعی نهاد عمومی غیردولتی بوده که درآمد بر هزینه است و باید حق بیمه دریافت کند تا بتواند خدمات ارائه کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.