.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر صنعت در سفر به مازندران:
اصناف، فرصت طلبان بازار را کنار بزنند
وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی به عنوان اولین خط برخورد با متخلفان یاد کرد و گفت: اتحادیه‌ها و اصناف باید فرصت طلبان بازار را که از حوادث اخیر کشور سوء استفاده کرده‌اند، کنار بزنند.
اصناف، فرصت طلبان بازار را کنار بزنند

به گزارش شمال نیوز، رضا رحمانی عصر پنجشنبه در جمع بازاریان و اصناف شهرستان بابل در استان مازندران افزود: در حوادث بنزینی اخیر در کشور اصناف عملکرد خوبی از خود نشان دادند، اما عده کمی از بازاریان فرصت طلب که به فکر مردم نیستند از این وضعیت سوء استفاده کردند و خود اصناف و بازاریان باید این فرصت طلبان را کنار بزنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه باید برای رفاه حال مردم ایران تلاش کنیم و در بازار قبل از اینکه سازمان حمایت و تعزیرات ورود یابند اتحادیه ها و اصناف مسئول نظارت و بازرسی در بازار هستند.

وزیر صنعت گفت: اگر اصناف، متخلفان در بازار را شناسایی و با آنان برخورد کنند این امر باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

صادرات فله‌ای

رحمانی همچنین با اشاره به ظرفیت های تولیدی مازندران در بخش های مختلف، گفت: مازندران در تولید جایگاه ممتازی در کشور دارد و لازم است صادرات محصولات این استان با توجه به ظرفیت کشورهای حاشیه دریای خزر به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در دنیای امروز صادرات فله ای دیگر جوابگو نخواهد بود و صنعت بسته بندی را باید در استان مازندران به طور دقیق مورد پیگیری قرار دهیم.

وزیر صنعت گفت: ما با کشورهای حاشیه دریای خزر به خصوص روسیه روابط سیاسی بسیار خوبی داریم اما در حوزه اقتصادی و صادرات به این کشورها کارنامه درخشانی نداریم.

وی افزود: در سال گذشته ایران ۳۰۰ میلیون یورو صادرات به کشور روسیه داشت که این رقم باید با توجه به ظرفیت های تولیدی  استان های شمالی افزایش یابد.

رحمانی گفت: صادرات کالای ایرانی به معنای ایجاد اشتغال پایدار در کشور، مبارزه با تورم و رونق اقتصادی است و ما باید در کنار تجارت داخلی، تجارت خارجی و صادرات را هم جدی بگیریم.

وزیر صنعت سفر دو روزه اش به مازندران را صبح پنجشنبه آغاز کرد.شرکت در نخستین جشنواره کیوی مازندران، حضور در جمع اصناف و بازاریان بابل و شرکت در ستاد تسهیل تولید استان در ساری از برنامه های روز نخست سفر رضا رحمانی بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.315 seconds.