.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار خادمیاران رضوی و کانون مداحان شهرهای مازندراندران با آیت الله محمدی لائینی
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی ولایتمداری اقشار گوناگون مردم را مهمترین شاخصه آنان دانست.

آیت الله محمدی لائینی در دیدار خادمیاران رضوی و هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان شهرهای مازندران با اشاره به کارنامه درخشان مردم ایران اسلامی در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه گفت مردم در تمامی عرصه‌ها و به رغم بروز برخی مشکلات نشان دادند که پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه تا پای جان ایستاده‌اند.


امام جمعه ساری با اشاره به موج اعتراضات اخیر به بهانه افزایش بنزین در برخی شهرها اظهار داشت آشوب طلبان و اغتشاشگران تحت حمایت غرب می خواستند با موج سواری روی اعتراضات مردم نیات پلید خود را به پیش ببرند ولی مردم بابصیرت کشور با جدا کردن صف خود آنان را ناکام گذاشتند.


لائینی گفت: زحمات و خدمات نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی در مقابله با اغتشاشگران درخور تحسین بود ولی بصیرت و ولایتمداری مردم در درجه اول اهمیت قرار دارد.


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر کارآمدی حکومت دینی مبتنی بر ولایت فقیه بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی در جامعه تاکید کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.621 seconds.