.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیات نظارت شورای نگهبان در مازندران:
مردم فیلتر اصلی در انتخابات محسوب می‌شوند
رییس هیات نظارت بر انتخابات استان: نظارت بر ثبت نام و التزام واقعی کاندیداها به ولایت فقیه، از مهمترین موضوعات مورد توجه اعضای این هیات است.
 مردم فیلتر اصلی در انتخابات محسوب می‌شوند

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام زکوی در همایش توجیهی، آموزشی هیئت‌های نظارت بر انتخابات مازندران با بیان اینکه تبیین تفکر انقلابی در جامعه و سوق دادن مردم در انتخاب اصلح مورد توجه است گفت: گفتمان انقلابی ملاک انتخاب نامزد‌ها قرار گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات مازندران افزود: نظارت بر هر نوع تبلیغات زودهنگام، تنظیم تجمیع آرا پس از رای گیری و نظارت بر شعب اخذ رای در مازندران بخشی از وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات است.


حجت الاسلام زکوی با اشاره به اینکه در ۲۲ شهر مازندران، هیات نظارت بر انتخابات با حضور ۱۷۶ نفر فعال است گفت: بیش از ۱۵ هزار نفر از قشر‌های مردمی نیز در فرآیند انتخابات مشارکت می‌کنند.
او با تاکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات حوزه‌های انتخابیه از وظایف نمایندگی نیست تصریح کرد: تبیین شرایط نمایندگان اصلح باید توسط معتمدین برای مردم بازگویی شود.

رییس هیات نظارت بر انتخابات مازندران افزود: نظارت بر نحوه ثبت نام و نیز التزام واقعی به ولایت فقیه از مهمترین موضوعات مورد توجه اعضای نظارت بر انتخابات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این همایش، بر اهمیت بسترسازی در تعامل و مشارکت مردم در انتخابات و ممانعت از سو استفاده دشمنان بر اثر فشار‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: تعادل بخشی بر اساس قانون می‌تواند فصل الخطاب فعالیت فعالان سیاسی، نامزد‌های انتخاباتی، جریان‌های انتخاباتی و طیف‌های سیاسی باشد.

حسن نژاد با اشاره به اینکه بی طرفی مسئولان در انتخابات، اعتمادسازی و اعمال قانون، لازمه اقتدار بخشی به انتخابات اسفندماه است گفت: استانداری تمام تلاش خود را برای برپایی انتخابات آرام در ۹ حوزه انتخابیه مازندران به کار می‌بندد.

او افزود: ۸۰ درصد تخلفات انتخاباتی در هنگام تبلیغات و اخذ رای است و در این زمینه هماهنگی فعالان اعضای نظارت بر انتخابات ضرورت دارد.


تامین امنیت انتخابات با ۱۲ هزار نیرو

فرمانده انتظامی مازندران نیز در این همایش گفت: حدود ۱۲ هزار نفر کار تامین امنیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را بر عهده دارند و ساماندهی لازم نیرویی نیز انجام شده است.

سردار سیدمحمود میرفیضی افزود: تلاش ما این است که تمام نیروهای تامین کننده امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران را از بین نیروهای انتظامی داشته باشیم و همانند سایر انتخابات امنیت آن را با تمام قوا انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به حوادث اخیر پس از اصلاح قیمت بنزین در کشور، اظهار داشت: خوشبختانه ما در مازندران مشکل امنیتی خاصی نداشتیم و مردم ما با حضور بموقع در صحنه توانستند توطئه استکبار جهانی را خنثی کنند و ملت همانند گذشته بخوبی در صحنه حاضر شدند.

همایش توجیهی و آموزشی هیات های نظارت شهرستان ها و بخش های استان مازندران صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری، رئیس ستاد انتخابات استانداری ، فرمانده انتظامی و رئیس هیات نظارت شورای نگهبان در مازندران در مجتمع پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جاده فرح آباد برگزار شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. مازندران با ۹ حوزه انتخابیه،  ۱۲ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.