.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رئیسه مجلس:
لایحه منطقه آزاد مازندران پیش از بودجه ۹۹ به صحن مجلس می‌رود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد مازندران و خراسان رضوی که هم اکنون در کمیسیون اقتصادی مجلس در دست بررسی است، تلاش می‌شود تا پیش از لایحه بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید.
لایحه منطقه آزاد مازندران پیش از بودجه ۹۹ به صحن مجلس می‌رود

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: لایحه منطقه آزاد مازندران به سه لکه امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارایه شد و پس از آن برای بررسی در اختیار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار گرفته است.


وی اضافه کرد : کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز ابعاد مختلف این لایحه را بررسی و به صحن علنی برای تصویب ارایه خواهد داد.


نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : تلاش ما این است که این لایحه تا پیش از لایحه بودجه سال ۹۹ مجلس شورای اسلامی برای رای گیری به صحن علنی مجلس بیاید و در صحن نیز برای رای آوری مشکل خاصی پیش بینی نمی شود.


یوسف نژاد اضافه کرد: مازندران از هر لحاظ قابلیت و ظرفیت داشتن منطقه آزاد را دارد و تاکنون نیز به دلایلی تصویب منطقه آزاد برای این خطه شمال کشور با تاخیر انجام شده و امیدواریم که با تصویب سریع آن در مجلس شورای اسلامی هر چه سریعتر مردم ما از مزیت آن بهره مند شوند.


رئیس جمهوری ۲۶ آبان ماه سال جاری لایحه منطقه آزاد اسلامی مازندران و خراسان رضوی را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد که همان روز از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول و برای بررسی در اختیار کمیسیون اقتصادی قرار داده شد.


دولت پیش از این طرح منطقه آزاد مازندران را با پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان با سه لکه در دهم شهریورماه سال جاری به تصویب رساند و برای تایید نهایی این طرح در قالب لایحه برای  قانونی شدن در اختیار مجلس قرار گرفته است.


یکی از ابزارهای لازم برای توسعه صادرات و ایجاد اشتغال در کشور کاهش موانع قانونی است که این امر از طریق تاسیس مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی میسر است و دولت مهرماه سال جاری نیز اصلاحیه تشکیل ۸ منطقه آزاد تجاری و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد که پس از تصویب مجلس به دلیل برخی اشکال قانونی از سوی شورای نگهبان بار دیگر به مجلس بازگشت داده شد که پیش بینی می شود که لایحه تشکیل دو منطقه آزاد جدید به همراه لایحه قبلی در مجلس به طور همزمان مورد بررسی قرار گیرد./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهریار 7 آذر 1398
سه لکه مناسب ترین گزینه هست وگرنه امیرآباد بعنوان نقطه کور و ضعیف استان اصلا قابلیت تنها تبدیل شدن به منطقه آزاد رو نداره چون تنها شهر بزرگ ساری در کنارش هست و ساری هم مرکز استان بزرگ و قدرتمندی در مقابل سایر شهرستان های استان نیست
نا شناس 8 آذر 1398
چهار سال است بنام منطقه آزاد احساسات مردم مازندران را به بازی گرفته اید
مجددا موقع انتخابات شده قصد شما آقای دکتر یوسف نژاد با طرح شعارهای بزرگ بی نتیجه فقط و فقط کاربرد انتخاباتی دارد.
نا شناس 8 آذر 1398
توجه که خودرو و خرده فروشی از آن حذف شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.027 seconds.