.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی در مازندران
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عزم جدی برای برخورد با تخلفات انتخاباتی در مازندران شکل گرفته است.

به گزارش شمال نیوز،  حجت‌الاسلام علی اصغر زکوی صبح امروز در جمع اعضای هیأت نظارت استان مازندران، اظهار کرد: تخلفات انتخاباتی به صورت جدی در استان مازندران رسیدگی می‌شود.

 

وی با اعلام اینکه عزم جدی در تخلفات انتخاباتی در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: اعضای هیأت نظارت به صورت جدی موارد را به صورت مستند به هیأت اعلام کنند.

 

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران، خاطر نشان کرد: شرح وظایف هیأت‌های نظارت در استانداری و فرمانداری‌ها کاملا مشخص است و باید انتخابات بر اساس قانون اجرایی شود.

 

حسن حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز اظهار کرد: اعتقاد داریم که انتخابات یک فرصتی است که در آن صداهای مختلف در درون نظام شنیده شود.

 

وی اضافه کرد: افراد اندیشمند در نظام طرح‌های و اندیشه‌های خودشان را به مردم ارائه دهد که با جلب نظر آنها و دریافت آراء مجموعه برنامه‌ها را طراحی و اجرا کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اندیشه‌‌ای که برنده انتخابات می‌شود در طول دروان زمام‌داری پاسخگو مردم باشد و در کنار آن کمک کند که بخشی از نشاط اجتماعی اتفاق بیافتد.

 

وی ادامه داد: کسانی که برنده شدند باید پاسخگو باشند و کسانی که اقبال نداشتند باید با نقد و نظر به توسعه کشور کمک کنند.

 

حسن‌نژاد با اعلام اینکه انتخابات قدرت نظام است، گفت: در سیره امام راحل و  مقام معظم رهبری تاکید بر حضور مردمی وجود دارد و معظم‌له بعد از اتمام انتخابات به مردم تبریک می‌گوید.

 

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشانه نشاط اجتماعی است و به همین دلیل مردم برنده انتخابات هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: فضای که دیگران تلاش دارند به سمت تنازع ببرند باید به سمت تعامل سوق دهیم که در سایه تعامل نیروهای انقلابی نقش اساسی خویش را ایفا می‌کنند، نکته اساسی تعامل در حول محور قانون است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقا سید 7 آذر 1398
معرکه ایی که شخصی ،به اسم دفاع از دریاچه کاسپین راه انداختند ولی قصد کاندیدا شدن مجلس را دارد ببینید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.