.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایجاد یک شعب ویژه مختص نیابت‌های قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران از تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و ایجاد یک شعب ویژه مختص نیابت‌های قضایی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه فوق العاده شورای برنامه ریزی دادگستری استان با اشاره به عملکرد حوزه‌های قضایی ،گفت: یکی از مزایای این جلسات، ارزیابی و پیگیری روند رسیدگی به پروند‌های شهرستان‌ها و همچنین شعبات حوزه‌های قضایی است.

 

او افزود: رصد آمار ورودی و خروجی پرونده‌های دادگستری‌ها وعملکرد شعبات، کمک شایانی به شفاف سازی روند رسیدگی، جلوگیری از انباشت پرونده‌ها و همچنین پیگیری وحل و فصل پرونده‌های مسن خواهدکرد.

 

حجت الاسلام اکبری گفت: پرونده‌های مسن باید با جدیت و برنامه ریزی دقیق، در مدت زمان مشخص شده، تعیین تکلیف شوند تا در این زمینه دغدغه وجود نداشته باشد.

 

او با اشاره به حجم پرونده‌ها در بعضی از شعبات افزود: معاونین که حوزه‌های قضایی استان را رصد می‌کنند باید به با دقت و حساسیت ویژه‌ای به این مورد، ورود کنند تا شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها در شعب و دادگستری ها‌ی شهرستان‌ها باشیم.

 

رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به ابلاغ الکترونیکی گفت: این امر نیز از اهمیت ویژه‌ای در استان برخوردار است، بطوری که بیش از ۹۰ درصد ابلاغ‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد وامید است این امر با همکاری و جدیت همکاران قضایی و اداری، به بالاترین نقطه برسد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.