.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قوانلو: موجودی کپسول سی‌ان‌جی در مازندران کاهش پیدا کرد
رئیس سازمان صمت مازندران با اعلام اینکه موضوع تأمین کپسول را از طریق وزارت دفاع پیگیری کردیم، گفت: شرکت سایپا کپسول در اختیار ندارد.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو  در ارتباط با افزایش گرانی کپسول‌های سی‌ان‌جی در سطح بازار اظهار کرد: همکاران ما به‌صورت میدانی این موضوع را بررسی کردند.

 

وی با اعلام اینکه شرکت سایپا کپسول در اختیار ندارد، افزود: این موضوع را از طریق وزارت دفاع پیگیری می‌کنیم.

 

رئیس سازمان صمت مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر موجودی کپسول کاهش پیدا کرده البته نصب کپسول در برخی نقاط گران شده است اما در محل اصلی، کپسول با نرخ دولتی عرضه می‌شود.

 

این مسؤول با اعلام اینکه اگر کسپول وجود داشته باشد، در نمایندگی‌ها نصب می‌شود، گفت: کسانی که کپسول استاندارد نصب کنند، با هزینه قبل از افزایش قیمت بنزین انجام می‌شود.

 

قوانلو در پاسخ به این دغدغه خبرنگار فارس که قیمت کپسول‌ها درست بعد از افزایش قیمت بنزین رشد داشته، پاسخ داد: بازدید از محل نمایندگی‌های سایپا انجام شده حتی یک عدد کپسول هم در استان دیده نشده است.

 

وی با اعلام اینکه کپسول توسط وزارت دفاع تولید می‌شود، بیان کرد: به وزارت دفاع نامه زدیم سهیمه‌ای که به استان‌ها اختصاص داده می‌شود را اطلاع رسانی کنند که ما بتوانیم کنترل کنیم تا رانت ایجاد نشود.

 

قوانلو اضافه کرد: با افرادی که هنگام نصب نسبت به افزایش قیمت اقدام کردند برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد و با هر واحد صنفی که قیمت اجرای فعالیتش را نسبت به گذشته تغییر داده باشد، برخورد می‌کنیم.

 

وی آخرین گزارش اقدامات انجام شده را تا روز گذشته ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون  ریال اعلام کرد و گفت: ۷۰۶ مورد تخلف تا دیروز در اختیار قرار دادیم و امروز ۸۵۷ مورد رسیده که به مبلغ ۷۳۴ میلیون تومان است.

 

رئیس سازمان صمت مازندران یادآور شد: ۷ هزار و ۹۴۷ مورد بازرسی کردیم، در روزهای اول بازرسی‌های ما نزدیک به ۶۱۹ مورد بوده که در حال حاضر به یک‌هزار ۳۰۰ مورد بازرسی رسیده است.

 

وی ایجاد قرارگاه بازرسی در استان برای نظارت دقیق‌تر بر بازار را یکی از اقدامات اثرگذار اعلام کرد و افزود: این موضوع مورد توجه مسؤولان وزارت صمت قرار گرفته و بناست که در کل کشور تسریع پیدا کند.

 

قوانلو با اعلام اینکه از ظرفیت سایر دستگاه‌ها هم برای کنترل بازار استفاده کردیم، گفت: تعداد بازرسی‌ها به دو برابر وضعیت روزهای اول رسیده که همکاری مناسبی در این زمینه انجام شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.542 seconds.