.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: تفکر بسیجی راهکار مقابله با آشوب ها است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تفکر بسیجی بهترین شیوه و راهکار مقابله با آشوب ها و فتنه ها است.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی صبح سه شنبه در همایش و اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان مازندران با عنوان شکوه ایستادگی و مقاومت  با بیان اینکه کارآمدی بسیج در۴۰ سال اول در تمامی حوزه ها نمایان بوده است اظهار داشت: بسیج در حوزه های اقتصادی، خدماتی، دستگیری از محرومان و آسیب دیدگان در حوادث و بلایای طبیعی کارآمدی خود را نشان داده است.

وی افزود: یکی از راهبردهای اساسی آمریکا و استکبار جهانی در کشور ایجاد آشوب و فتنه است از اینرو مقابله با آشوب ها و فتنه ها در پرتو حضور بسیج و تقویت بسیج ممکن است و الحمدالله بسیج در همه عرصه ها موفق بوده است.

وی با تقدیر از نهادی انتظامی، سیاسی و امنیتی، حضور بسیج را در وقایع اخیر پشتوانه و مایه دلگرمی برای همه نهادها دانست و گفت: مهمتر از دفاع برابر ناامنی ها، پیشگیری امری مهم است و باید کاری کنیم حوادث ناامن ساز رخ ندهد.

امام جمعه ساری یادآور شد: حضرت امام راحل به عنوان بنیانگذار بسیج معتقد بودند اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور می شود وگرنه باید منتظر حادثه باشد.

وی تاکید کرد: اگر تفکر بسیجی حاکم باشد فتنه ها و آشوب ها رخ نمی دهد و بهترین شیوه پیشگیری از حوادث حاکمیت تفکر بسیج است و باید این فرهنگ را ترویج داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.