.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مردم باجداکردن خط اغتشاش امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند
استاندار مازندران گفت: مردم ما با جدا کردن خط اغتشاش و اعتراض و حمایت حماسی از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری، امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان با اشاره به این که منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، فصل الخطاب و محور قابل اتکا برای تمامی ارکان و حوزه های تصمیم گیری نظام و کشور در جهت اتخاذ تصمیمات کارشناسانه برای رفاه اقتصادی مردم و دیگر بخش ها به شمار می آید، گفت: مردم مازندران در راهپیمایی امروز در پیروی از ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت کشور سنگ تمام گذاشتند.

استاندار مازندران با بیان این که هیچ کس از ناامنی سود نمی برد، یادآور شد: نظام و قانون اساسی این حق را برای مردم قائل شد که نسبت به تصمیماتی که اتخاذ می شود نقد و اعتراض داشته باشند لیکن این؛ متفاوت است با نوع اتفاقاتی که در برخی استان های کشور اتفاق افتاده است.

وی گفت: ایجاد مخاطرات و وارد کردن خسارات به بانک ها، بیمارستان ها، مغازه ها و موسسات دولتی و .... هیچ ارتباطی به تصمیمات متخذه اقتصادی، اعتراض مردم، نقد کارشناسان و اختلاف سلایق سیاسی ندارد.

استاندار افزود: این اتفاقات؛ هیچ ارتباطی به اعتراضات مردمی ندارد و دستگیری برخی در بعضی استان های کشور نشان می دهد که اغتشاشگران با دشمنان و نیروهای معاند آنسوی آب ها مرتبط هستند.

حسین زادگان، تاکید کرد: مردم ما با جدا کردن خط اغتشاش و اعتراض و حمایت حماسی از مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری، امید دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

مقام عالی دولت در مازندران یادآور شد: مردم با با شناختی که از نعمت امنیت دارند و نقش آن در زمینه توسعه اقتصادی، در این راهپیمایی شرکت و از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب حمایت کردند. /مهر 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.