.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی بابلسر و تهران ؛
دستگیری ۵ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر تهران در بابلسر
شمال نیوز : وی افزود: در این عملیات 5 متهم به اغتشاشات که اقدام به آتش‌زدن بانک‌ها و فروشگاه ها در منطقه تهرانپارس کرده بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل....
دستگیری ۵ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر تهران در بابلسر

شمال نیوز:فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری ۵ عامل اغتشاش در پایتخت طی عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی شهرستان بابلسر و تهران بزرگ خبر داد‌.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌ سید‌محمود میرفیضی ‌اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار و مخفی شدن 5 عامل اغتشاشات اخیر تهران در استان مازندران و شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پلیس فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی بابلسر و تهران بزرگ خبر داد‌.

وی افزود: در این عملیات 5 متهم به اغتشاشات که اقدام به آتش‌زدن بانک‌ها و فروشگاه ها در منطقه تهرانپارس کرده بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از منزل مسکونی و محل اختفای آنان مقادیری مشروبات الکلی دست ساز نیز کشف شد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی به اتهامات این افراد در دست بررسی بیشتر پلیس امنیت عمومی قرار دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.