.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدارهای مدیریت بحران به مردم/یخ‌زدگی در ارتفاعات مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: باتوجه به اینکه برف در ارتفاعات استان نشسته است ضرورت دارد مردم از سفرهای غیرضروری به ییلاق‌های استان پرهیز کنند و لازم است مردم توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

به گزارش شمال نیوز، علی‌اصغر احمدی امروز درباره خسارات ناشی از بارش باران و برف در ارتفاعات مازندران اظهار کرد: بارش شدید باران موجب آب‌گرفتگی در برخی از شهرهای بابل، سیمرغ و بابلسر شد .

 

وی افزود: آب وارد خانه‌ها و منازل مردم نشد بلکه وارد حیاط منازل شد.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: در بخش کشاورزی نیز خسارتی گزارش نشده است.

 

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به نقشه‌های هواشناسی تا پایان هفته جاری جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران مستقر است ولی در مناطق بالادست و کوهستانی استان برف نشسته است که یخ‌زدگی داریم که ضرورتی وجود ندارد که مردم به ییلاق‌ها بروند.

 

احمدی خاطرنشان کرد: تاکید ما این است که باتوحه به یخ‌زدگی مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و ضرورتی حضور در ییلاق‌ها وجود ندارد و  لازم است مردم توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه دریای مازندران طی یکی دو روز آینده به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: لازم است افرادی که به مناطق کوهستانی استان تردد می‌کنند  با باک پر از بنزین و همچنین تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی در محورهای کوهستانی استان تردد کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.