.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارت بازی محمد قاضی برای دیدار نساجی با استقلال صادر شد
با پیگیری‌های مالک باشگاه نساجی و پرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه این باشگاه، کارت بازی محمد قاضی و سایر بازیکنان جدید نساجی صادر شد.

به گزارش شمال نیوز،  بعد از آن که مالکان باشگاه نساجی بخشی از بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کردند، با مساعدت فدراسیون فوتبال کارت بازی ۵ بازیکن جدید این تیم صادر شد تا به لحاظ قانونی مشکلی برای دیدار مقابل استقلال و سایر بازیهای این تیم در فصل جاری نداشته باشند. 

محمد قاضی، مهرداد کفشگری، مجتبی رمضانی، رضا جلالی و محمد حسین باباگلی پنج بازیکن جدید تیم نساجی هستند که امکان بازی کردن شان ایجاد شد. 

در حالی کارت بازی این ۵ بازیکن صادر شد که آنها هنوز تمرینی مشترک با بازیکنان نساجی نداشته‌اند و در اردوی این تیم برای بازی با استقلال حضور ندارند و این موضوع احتمال استفاده از آنها مقابل استقلال را کم می‌کند.

تنها بازیکنی که ممکن است امشب به اردوی نساجی اضافه شده و فردا مقابل استقلال فرصت بازی پیدا کند، محمد قاضی مهاجم باتجربه و ۳۴ ساله این تیم است.

دیدار دو تیم نساجی استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.232 seconds.