.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش همکاری مسؤولان محلی با شکارچیان متخلف در شهرهای ساحلی
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با همکاری مسؤولان محلی میزان شکار غیرمجاز پرندگان کاهش چشمگیر پیدا کرده اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی  در ارتباط با وضعیت شکار پرندگان در نقاط ساحلی استان، اظهار کرد: وضعیت شکار پرندگان نسبت به سنوات گذشته به لحاظ کنترل و صید مناسب‌تر شده است.

 

وی با اعلام اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله جدی داریم، تصریح کرد: چندین دهه محیط زیست جرات نزدیک شدن صیدگاه و دامگاه را نداشت.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران خاطر نشان کرد: در سال 96 محیط زیست به تنهای وارد مقابله با جریان کشتار بی‌رحمانه پرندگان شده است.

 

وی ادامه داد: در سال 97 با همکاری دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اقدام جدی‌تری برای مقابله با شکار بی‌رویه پرندگان در برنامه کاری قرار گرفته اما با عدم همراهی برخی از مسؤولان محلی مواجه بودیم.

 

ابراهیمی اضافه کرد: در سال 98 با پیگیری انجام شده در مرکز استان فرماندار فریدونکنار هم پای کار آمده و در حال حاضر نسبت به سال‌های پیش از 96 بهتر شده اما تا حالت ایده‌آل فاصله جدی داریم.

 

وی با اعلام اینکه اعتقاد و اصرار داریم که قانون شکار پرندگان در مناطق ساحلی استان به ویژه در فریدونکنار باید اجرا شود، افزود: در سایر نقاط استان هم تلاش می‌کنیم که وضعیت مناسب‌تر باشد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: با توجه به گستردگی مازندران میزان نیروهای ما با وسعت استان و تعداد پرندگان مهاجر همخوانی ندارد اما همکاران ما به صورت جهادی کار می‌کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.163 seconds.