.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحویل ۳۷ هزار کارت سوخت در مازندران/ بیان دلایل برگشت کارت سوخت
مدیرکل پست استان مازندران گفت: ۳۷ هزار کارت سوخت تا ۲ آذر در مازندان تحویل متقاضیان کارت هوشمند سوخت شد.

به گزارش شمال نیوز، حسین کرمی با بیان اینکه از ۲۴ آبان ماه با شروع اجرای طرح جدید سهمیه‌بندی بنزین تا تاریخ دوم آذر ۱۴ هزار فقره کارت تحویل اداره پست استان شد، اظهار کرد: توزیع کارت سوخت آماده شده از گذشته در باجه‌های پست و همچنین توسط موزعان از تاریخ ۲۴ آبان‌ماه تا دوم آذرماه ۳۷ هزار فقره بوده است.

 

مدیرکل پست مازندران تصریح کرد: صاحبان خودرو که فاقد کارت سوخت هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس بعلاوه ۱۰ برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: عملیات ثبت‌نام و توزیع کارت سوخت خودرو‌ها در باجه‌های پست استان همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۰ عصر انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت پست مازندران بیان کرد: شهروندان در صورت داشتن بارکدپستی باید به بخش رهگیری مرسولات به نشانی https://newtracking.post.ir در سامانه شرکت ملی پست مراجعه کنند تا از آخرین وضع و باجه پستی که کارت سوخت در آنجا نگهداری می‌شود، مطلع شوند.

 

این مسؤول به روش‌های دریافت کارت سوخت اشاره کرد، گفت: شهروندان در صورت نداشتن بارکد پستی می‌توانند با مراجعه به سامانه epolice.ir یا ارسال شماره VIN خودرو به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و همچنین مراجعه به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ در کل کشور، برای دریافت بارکد یا شناسه پستی اقدام کنند.

 

کرمی خاطرنشان کرد: کامل نبودن آدرس گیرنده و نبود اشخاص در منازل را از مهم‌ترین دلایل باقی ماندن کارت‌های سوخت در باجه معطله است و از مردم خواست برای سرعت و سهولت دریافت کارت سوخت در درج آدرس پستی دقت داشته باشند.

 

 

وی به سرویس جدید در سامانه post.ir اشاره کرد، گفت: در این سرویس جدید در قسمت "رهگیری" آیتمی وجود دارد که مشتری با انتخاب گزینه "چنانچه" کارت سوخت مجددا از باجه‌های معوقه به آدرس جدید ارسال می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت پست استان ادامه داد: این سرویس جدید است و هر روز این سامانه را کنترل می‌کنیم تا مشتریان و گیرندگان کارت سوخت از تمام نقاط کشور به این سامانه مراجعه کردند و قسمت مخصوص خودشان را تیک زدند کارت سوخت را از قسمت معوقه برمی‌داریم و به آدرس جدید ارسال می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: این سرویس جدید کار بسیار خوبی است که بخش زیادی از مشکلات مردم را حل می‌کند به صورت غیابی کارت سوخت مشتری به آدرس‌شان فرستاده می‌شود.

 

کرمی اظهار کرد: کارت‌های سوخت پس از صدور در مدت زمان حداکثر ۴۸ ساعت میان صاحبان خودرو توزیع می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.