.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو سخنرانی حسن عباسی در مجتمع دانشگاهی ولیعصر
مراسم «یادوراه دانشجویی سفیر گمنام» که قرار بود با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب‌زاده در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد برگزار شود، لغو شد.

به گزارش فارس، مراسم « یادوراه دانشجویی سفیر گمنام»که قرار بود به مناسبت بزرگداشت شهیدمحمد رحیم‌ آقایی‌پور و با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب زاده در مجتمع دانشگاهی ولیعصر(عج) ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب) برگزار شود، لغو شد.

بنابراین گزارش این مراسم قرار بود از سوی کانون تصمیم و اقدام برگزار شود که بنابر اعلام برگزار کنندگان علیرغم هماهنگی‌های صورت گرفته، این مراسم قبل از برگزاری از سوی مسئولان دانشگاه لغو شد.

کانون تصمیم و اقدام مجتمع دانشگاهی ولیعصر در واکنش به این اقدام طی نامه‌ای اعلام کرد:

در پی اقدام تأمل برانگیز مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برای لغو سخنرانی استاد نادر طالب‌زاده و دکتر حسن عباسی در مراسم بزرگداشت شهید مظلوم محمدرحیم آقایی پور و اقدام سخیف نسبت به پایین آوردن پوستر مربوط به عکس شهید آقایی‌پور از تابلوهای اعلانات،کانون دانشجویی تصمیم و اقدام و دانشجویان عدالتخواه و حقمدار دانشگاه این اقدام توهین آمیز به جایگاه رفیع شهادت و صف‌بندی فشل و عاجزانه مسئولین نامبرده را در موقعیت حساسی که نیاز به روشنگری احساس می‌شود، محکوم می‌کند و برای یکایک دانشجویان پیرو راه شهدا و انقلاب اسلامی کمال دلجویی و وعده نصرت را خواهان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.038 seconds.