.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در دیدار با معاون رئیس جمهور ؛
آیت الله لائینی : فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مازندران خانه نشین و روی دست والدین مانده اند / این وضعیت زیبنده مردم مازندران نیست !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گغت : امروز خانه‌نشینی فارغ‌التحصیلان در مازندران که روی دست والدین مانده و تن به ازدواج نمی‌دهند سبب شد تا آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی متوجه آنان شود.....
آیت الله لائینی : فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مازندران خانه نشین و روی دست والدین مانده اند / این وضعیت زیبنده مردم مازندران نیست !

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه خروجی دانشگاه‌ها از فارغ‌التحصیلان برای توسعه استان کارگشا نیست گفت: پایان‌نامه‌های دانشگاهی مازندران برای توسعه استان به‌کارگیری نشد.

   
به گزارش شمال نیوز،  آیت اله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم معاونت علمی رئیس جمهوری به صورت بنیانی برای رفع این مشکلات  برنامه‌ریزی کند تا برای جوانان تحصیلکرده که هزینه‌های سنگینی را متقبل می‌شوند نتیجه بخش باشد.

وی افزود: امروز خانه‌نشینی فارغ‌التحصیلان در مازندران که روی دست والدین مانده و تن به ازدواج نمی‌دهند سبب شد تا  آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی متوجه آنان شود.

امام جمعه ساری گفت: این وضعیت زیبنده مردم مازندران نیست،  مردمی که در روزهای اخیر نیز قابلیت‌ها خود را در ولایت‌پذیری و دفاع از آرمان‌های  انقلاب نشان دادند. سیاست‌ها در تحصیلات عالیه و تکمیلی باید برنامه‌ریزی شود چرا که هزینه زیادی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها از بازخورد، نتیجه و خروجی دانشگاه‌ها به لحاظ نیروی انسانی فارغ‌التحصیل برای توسعه استان کارگشا نبوده و در برطرف شدن مشکلات مردم مثبت نیست./ تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.