.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری:کاهش وابستگی به نفت ویژگی لایحه بودجه ۹۹ است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران کاهش شدید وابستگی بودجه عمرانی وجاری را از ویژگی های برجسته لایحه بودجه سال ۹۹ بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک انتصاب آیت الله محمدی لائینی به سمت نماینده ولی فقیه در استان و تقدیر از تلاش های ۴۰ ساله آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان اظهار داشت: مازندران با ۱۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته می تواند نقش موثری در توسعه ورزش کشور داشته باشد.

وی درباره اتفاقات اخیر گفت: فرامین رهبری را فصل الخطاب می دانیم و هرآنچه ایشان بفرمایند عمل کنیم و در موضوع افزایش قیمت بنزین علی رغم اینکه با نمایندگان مجلس صحبت گفتگو و نشده بود و ما نیز مثل مردم غافلگیر شده بودیم ولی فرمایش رهبری را فصل الخطاب قرار دادیم و در هر شرایط تبعیت از ولی امر مسلمین را لازم می دانیم.

وی از دولت خواست طبق فرمایش مقام مظم رهبری، در تصمیمات مهم کار کارشناسی را بیشتر مدنظر قرار دهند و تا موضوعی پخته نشده، اجرایی نکنند زیرا اگر مردم اجرای یک طرح بزرگ را بپذیریت با دولت و مجلس و دستگاه های اجرایی همکاری بیشتری خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: هزینه های اجرای طرح های نپخته بیشتر است و انتظار ما از دولت این است که اصلاح قیمت بنزین روی قیمت کالاها و خدمات اثرات غیرقابل کنترلی نداشته باشد.

شاعری یادآور شد: علی رغم نظارت های صورت گرفته شاهد افزایش قیمت برخی کالاها و خدمات هستیم و باید نظارت بیشتری شود.

وی با اظهار اینکه فصل کشت پاییزه در مازندران گفت: افزایش قیمت سوخت نباید منجر به افزایش قیمت سایر خدمات شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه بسیاری از ردیف های بودجه در لایحه حذف شده است گفت: بیش از ۳۰۰ ردیف بودجه به ۳۰ ردیف تبدیل شده است و علاوه بر تغییر شکلی در محتوا نیز شاهد تغییراتی هستیم.

وی کاهش شدید وابستگی بودجه عمرانی و جاری به بودجه نفت از ویژگی های لایحه بودجه ۹۹ است تصریح کرد: لایحه شرکت ها و بودجه عمومی دولت در دو لایحه جداگانه به مجلس ارائه می شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.