.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران ؛
محمدی‌لائینی: جریان‌ساز بودن بسیج در دانشگاه یک ضرورت است
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه فعال ماندن و فعال بودن بسیج در فضای دانشگاه یک ضرورت است، گفت: فضای دانشگاه نیازمند حضور اساتید متعهد است و جریان‌ساز ...

به گزارش شمال نیوز، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس و اعضای بسیج اساتید استان با آیت‌الله محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کردند.

جریان‌ساز  بودن بسیج در دانشگاه یک ضرورت است/ استقبال از ایده رئیس سازمان بسیج اساتید

 

در این دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز خرسندی از دیدار با یک نهاد جریان‌ساز انقلابی در سطح کشور و استان گفت: نیروهای فراوانی باید زیر دست بسیج اساتید تربیت شوند و دغدغه من فعال شدن و فعال بودن این نهاد جریان‌ساز در دانشگاه است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی با بیان اینکه فعال ماندن و فعال بودن بسیج در فضای دانشگاه یک ضرورت است، اظهار کرد: فضای دانشگاه نیازمند حضور اساتید متعهد است و  در این جایگاه یکی از خدماتی که باید انجام بدهیم این است که جریان‌ساز بودن بسیج در دانشگاه و در سطوح کارمندان و دانشجویی یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است دانشگاه‌های ما انقلابی بمانند باید بسیج  در آنجا ظهور، بروز و جلوه قوی داشته باشد، تاکید کرد: اگر بسیج ضعیف باشد مایه گله‌مندی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید در خدمت  نهادهای با برکت باشیم، تصریح کرد: حکم مقام معظم رهبری به بنده دارای چهار فراز است که در فراز اول بنده را مورد لطف قرار دارند فراز دوم تجلیل از مردم مازندران، فراز سوم توسعه و شودها و فراز چهارم استفاده از ظرفیت جوان‌های مومن و جریان‌های انقلابی است که باید با مشاوره و همفکری با فرهیختگان حوزوی، دانشگاه و بسیج فعال شود.

 
مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این دیدار با اشاره به تبریک انتصاب آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران و تقدیر از زحمات آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و آرزوی سلامتی برای وی گفت: بسیج اساتید در کشور 53 هزار عضو دارد و در شرایط فعلی درگیر دو امر مهم است، که شامل رویکرد اجتماعی و تمدنی به دانشگاه است.

وی جریان‌سازی اساتید معتقد و مومن به انقلاب را با کمک استادان ضروری برشمرد و افزود: طرح اعتلای بسیج اساتید در دستور کار قرار دارد و گفتمان قالب جنبش استادی را شکل داده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه باید چرخه رسیدن دانشگاه از وضع فعلی که ترجمه‌محور است را به شکل تمدنی تغییر یابد، خاطرنشان کرد: این کار در کشورهای غربی ملاک عمل کارگزاران آنها است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دانشگاه را تولیدمحور کردند و ما به دنبال دانشگاه اجتماعی و تمدنی هستیم، تصریح کرد: جنبش اساتید بسیج در استان ماموریت دارد که درگیر این مسئله شود.

زارعی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان گفت: ما از شما حمایت می‌کنیم و کنار شما هستیم و جنبش استادی بی‌مدد شما در امور استانی کاری را شروع نمی‌کند و حتما از شما رهنمود می‌گیرد و ضمن احترام به گذشتگان اما احساس می‌کنم همه با انتصاب شما منتظر یک فضای جدید هستند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.