.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در شرایط اختلال اینترنتی؛
تکلیف بسته‌های اینترنت خریداری شده چه می‌شود؟
اپراتور ایرانسل مطابق با قوانین سابقش، بسته‌های خریداری شده را برای کاربران ذخیره می‌کند و از آنجا که الویت با بسته‌ای است که تاریخ اعتبار آن قبل‌تر است، ابتدا بسته کوتاه مدت مصرف شده و سپس بسته دوم فعال می‌شود حتی اگر بسته قبلی زودتر خریداری شده باشد.

به دنبال اختلال سراسری در اینترنت، بسیاری از مشترکین درخصوص بسته‌های اینترنتی تلفن همراه متضرر شده‌اند که باید تکلیف آن‌ها مشخص شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چند روزی است که به دنبال اعتراضات مردمی نسبت به افزایش نرخ سوخت در کشور، عده‌ای آشوبگر از فرصت پیش آمده سوءاستفاده کرده و به خیابان‌ها ریختند و با جا زدن خود در میان معترضین، اقدام به آتش زدن اموال عمومی به‌ویژه بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها کردند.
 
تجربه نشان داده است که بسیاری از این آشوب‌ها ساماندهی شده و مرجع آن شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای است. بسیاری از هماهنگی‌ها در پیام‌رسان‌های خارجی به‌ویژه تلگرام انجام می‌شود، از این رو طبق سیاست‌های اتخاذی از سوی مسئولین و دستگاه‌های ذیربط، چند روزی است که اینترنت بین‌المللی با محدودیت مواجه شده است.

ناگفته نماند که حفظ امنیت در درجه اول اهمیت است، اما قطعی اینترنت مشکلاتی را برای مردم عادی و به‌ویژه آن دسته از کسانی که عمده کارشان با اینترنت است، ایجاد کرده است.
 
اما در این میان آنچه بیش از همه رخ نشان داده، وضعیت بسته‌های اینترنت تلفن همراه است که در این چند روز، مدت زمان استفاده آن‌ها به پایان رسیده است بدون آنکه مشترکین بتوانند از آن بسته به طور کامل استفاده کنند.
 
این امر در حال حاضر تبدیل به دغدغه‌ای برای کاربران شده و این سوال را برای آن‌ها ایجاد کرده است که تکلیف بسته‌های خریداری شده در ایام قطعی سراسری اینترنت بین‌الملل و بسته‌های پیش از آن چه می‌شود؟ آیا اپراتور‌های تلفن همراه در این خصوص تمهیداتی اندیشیده‌اند یا خیر؟


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.