.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام آیت الله محمدی لائینی به مناسبت هفته بسیج

شمال نیوز: حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج  پیامی صادر نمودند.

به گزارش شمال نیوز، متن پیام بدین شرح می باشد:

هفته بسیج گرامیداشت شور آفرینان عرصه عشق و دلدادگی به پیر و مرادشان امام روح الله(ره) و سرمایه های ایمانی نظام اسلامی است که دل در حریم ولایت و رهبری و اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) دارند.

بسیج میقات شکوهمند و غرور آفرین عاشقان پاکباخته مکتب حیات بخش اسلام و ولایت مداران راستین است که برای همیشه تاریخ، راست قامت و استوار خواهند بود.

دریادلان بسیجی با حفظ وحدت و انسجام، شور و شعور، شجاعت وصف ناپذیر و صلابت و اقتدار بی بدیل حول عمود اصلی خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه از آغاز تشکیل این نهاد سرافراز تاکنون به ویژه در دوران طلایی ایستادگی و مقاومت دفاع مقدس، حماسه های جاودان خلق کرده و عزت و سربلندی ابدی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و رشادت های بی نظیر رزمندگان غیور و شجاع ایران اسلامی و بویژه سلحشوران نام آور لشکر ظفرمند 25 کربلا و بسیجیان بی ادعا و پیشتازی که قهرمانانه در عرصه دفاع از کیان انقلاب و اسلام عزیز درخشیدند و نیز ادای احترام به ساحت تمامی سرو قامتان عرشی دفاع مقدس و شهیدان عالی مقام جنگ تحمیلی، رجاء واثق دارم با گسترش تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت که رمز مانای کشور در عبور از گردنه های سخت و دشوار است و در پرتو رهبری های خلف شایسته و امین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قله های سعادت، پیشرفت و بالندگی کشور عزیزمان علی رغم دشمنی ها و دسائس استکبار جهانی و اذناب آن فتح خواهد شد.

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
محمد باقر محمدی لائینی
نماینده مقام معظم رهبری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.