.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار: ۷۰۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری مازندران بازآفرینی می شود
استاندار مازندران گفت: هفت هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری بازآفرینی و احداث می شود.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با اشاره به این که طرح بازآفرینی شهری یک اولویت ملی است و دستگاه ها نیز باید با اولویت به آن بنگرند، گفت: دستگاه های اجرایی در شهرهای استان برای تعریف پروژه ها و تخصیص اعتبارات باید بازآفرینی شهری را در جهت برخورداری مردم به طور جدی مورد توجه و در محور برنامه های خود قرار دهند.

وی با اعلام این که تمام تلاش ها بر این است که تا پایان سال آینده بیش از هفت هزار واحد مسکونی را در داخل بافت های فرسوده استان بسازیم و دستور داده ایم تا انبوه سازان استان نیز برای اجرایی کردن این مهم در جلسات ستاد حضور یابند، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان در این حوزه در شهرهای مختلف با ۱۹ پروژه نظیر فرهنگسرا، پارک معلولین، کتابخانه، آسفالت شبکه معابر بافت بمنظور توسعه عدالت اجتماعی و ... هزینه شده است  و برای سال ۹۹ نیز بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان پروژه تعریف شده است.

استاندار با بیان این که برخی مشکلات بانکی موجود نیز در این جلسه حل و به مدیریت بانک مسکن اعلام گردید که گام خوبی برای استقبال و استفاده مردم از این طرح است، ابراز نمود: همچنین اعمال تخفیفات صدور پروانه های ساختمانی برای کسانی که در این بافت ها اقدام به ساخت مسکن می نمایند، نیز مصوب و تصمیم گرفته شد با کارگشایی و تعیین تکلیف کارگروه هیئت اجرایی اعمال شود.

حسین زادگان با اشاره به این که در این جلسه تصمیم گرفته شد، مشوق های موجود در این طرح در سطح ملی از قبیل تراکم و سطح اشغال بومی سازی شود، افزود: بر این اساس ان شاء الله تا پایان سال؛ گام های خوبی در اجرای طرح بازآفرینی شهری در مازندران برداشته خواهد شد و مردم نیز باید برای تسریع این طرح پای کار بیایند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.103 seconds.