.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ بودجه:
کمک معیشت خانوار اگر تا یکشنبه واریز نشد تماس بگیرید
سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه گفت: چنانچه خانواری خود را مشمول طرح معیشت می‌داند، اما تا شنبه شب (بامداد یکشنبه) کمک معیشتی دولت برایش واریز نشد، می‌تواند با سامانه ۶۳۶۹* تماس بگیرد.

خبرگزاری مهر: حسین میرزایی سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری در گفت‌وگویی که در شبکه خبر به صورت زنده پخش شد، گفت: طرح معیشت خانوار قطعاً برای همه افراد مشمول واریز خواهد شد.

وی افزود: افرادی که مشمول این طرح می‌شوند، ولی تا شنبه شب (بامداد یکشنبه) به حساب آن‌ها واریزی انجام نشد، باید از طریق سامانه ۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراه که به نام سرپرست خانوار، درخواست خود را ارسال کنند.

سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۹۸ با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه شناسایی و رسیدگی به درخواست افراد متقاضی را دارد، یادآور شد: شیوه شناسایی ما در این وزارتخانه بر اساس شاخص‌های مالی خانوار است که در اختیار ماست. به این صورت که براساس اطلاعاتی که از خانوار‌ها در سامانه رفاه ایرانیان (وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی) آزمون وُسع خانوار را انجام می‌دهیم و مبلغ مورد نیاز را به حساب مشمولان واریز می‌کنیم.

میرزایی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ پیامکی برای افرادی که مشمول می‌شوند، ارسال نمی‌کند بنابراین هر پیامکی که به خانوار‌ها مبنی بر «شناسایی آن‌ها به عنوان مشمول این طرح» ارسال شود، کلاهبرداری خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.