.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه ماه مانده به انتخابات و انبوه مطالبات به جا مانده ؛
رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز : بلاتکلیفی ایحاد منطقه آزاد تجاری که اکنون با طرح « من درآوردی » و عجیب سه لکه ای پیچیده تر شده است ، معضل پسماند و زیاله که هر روز بر بحرانی شدن آن افزوده می شود و دهها مشکل دبگر تنها ....

شمال نیوز:  رئیس جدید مجمع نمایندگان استان در حالی انتخاب شد که سه ماه دیگر قرار است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شود .

 

به گزارش شمال نیوز، این در حالی است که مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس به جای انتخاب بازی میان خود حلقه های مفقوده استان را تعیین تکلیف کنند .

 

بلاتکلیفی ایجاد منطقه آزاد تجاری که اکنون با طرح « من درآوردی » و عجیب سه لکه ای پیچیده تر شده است ، معضل پسماند و زیاله که هر روز بر بحرانی شدن آن افزوده می شود و دهها مشکل دبگر تنها بخشی از حلقه های مفقوده استان است که باید نمایندگان تا کنون آنها را به سرانجام می رساندند .

 

ابنکه نمایندگان استان توانستند موفق باشند یا خیر را مردم بدون تردید در اسفند ماه 98 اعلام خواهند کرد اما آنچه از برآیند افکار عمومی برمی آید هیچ رضایتی از عملکرد نمایندگان دوره دهم مازندران وجود ندارد .

 

بر اساس این گزارش علی‌محمد شاعری به عنوان رئیس، شریعت‌نژاد نایب رئیس و اسماعیلی سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شدند.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 28 آبان 1398
یکی از یکی دیگه بی عرضه تر
محمد 29 آبان 1398
خاک عالم بر سر نمایندگان بی کفایت مازندران که عرضه پیگیری منطقه ازاد برای مازندران در مجلس رو نداشتند و درود بر نمایندگان لایق گلستان که توانستند برای منطقه ای محروم از امکانات که هیچگونه زیرساختی هم ندارد بعنوان منطقه ازاد در مجلس به تصویب رساندند( دمتون گرم).

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.