.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی ۱۲ مرکز مشاوره در مدارس حوزه علمیه کشور
معاون تهذیب حوزه علمیه کشور از راه اندازی ۱۲ مرکز مشاوره در امور خانواده، تحصیلی و تذهیبی در مدارس علمیه کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام حمید ملکی ظهر چهارشنبه در همایش معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در آمل گفت: همایش مدیران تهذیب حوزه های علمیه دو بار در طول سال برگزار و بررسی مباحث جدید مربوط به این حوزه است.

 

حجت الاسلام ملکی افزود: به منظور بهره گیری از ظرفیت های اساتید اخلاق مجرب و شناخته شده در استانها هست که با شناسایی که از سوی معاونت تهذیب حوزه های علمیه شده، در مدارس علمیه استفاده خواهد شد.

 

وی به راه اندازی ۱۲ مرکز مشاوره در امور خانواده، تحصیلی و تذهیبی در مدارس علمیه کشور خبر داد و اضافه کرد: تا سال آینده این مراکز در همه استانها راه اندازی خواهد شد.

 

تحصیل ۳ هزار طلبه در مدارس علمیه مازندران

 

مدیرحوزه های علمیه مازندران هم در این همایش به تحصیل حدود ۳هزار طلبه پسر در ۳۲ مدرسه علمیه استان اشاره کرد و گفت: بیشتر این مدارس تا سطح ۳ و اخیرا  ۳ مدرسه استان اقدام به تدریس تا سطح ۴ که پیشرفته هست، ارتقاء داده شده است.

 

حجت الاسلام ابوترابی افزود: در همایش معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در آمل، از مدیران و معاونان مدارس علمیه استان نیز دعوت شده تا به آسیب شناسی مباحث روز حوزه جوانان و دغدغه هایی که حوزه ها و مدارس علمیه در این خصوص دارند، بررسی شود.

 

همچنین کارگاه های تخصصی اخلاق، مشاوره خانواده، قرآن و عترت و مطالعات آموزشی در همایش معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در حوزه علمیه امام حسن عسگری(ع) آمل برگزار خواهد شد.

 

در این همایش دو روزه نقاط قوت و ضعف طرح تهذیب و تربیتی مدارس علمیه که حدود ۳ سال قبل تصویب و اجرایی شده بررسی و تصمیم گیری خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.