.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالوس جمعه یک طرفه می‌شود
رییس پلیس راه مازندران گفت:به منظور سهولت در آمد و شد خودرو‌ها محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان تا روز شنبه ۲۵ آبان ماه در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران  با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه در جاده‌های مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۴ آبان تا ۲ بامداد شنبه ۲۵ آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

 

او افزود:آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۴ آبان تا ۲ بامداد شنبه ۲۵ آبان از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

رییس پلیس راه مازندران گفت:تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۲ آبان و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳و۲۴ آبان در محور هراز ممنوع است.

 

سرهنگ قدمی افزود:آمد وشد انواع موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۵ آبان از محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

 

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند خواست:ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.495 seconds.