.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس انجمن مازندران خبر داد :
پنجمین جشن ملی مترجمان زبان برگزار می شود
شمال نیوز: پنجمین جشن ملی مترجمان زبان سراسر کشور برگزار می شود .

 

به گزارش ارسالی از انجمن صنفی مترجمان استان مازندران به نقل از رییس انجمن «فاطمه دادبود » ، جشن ملی مترجمان برگزار خواهد شد .

‍ مهر ۱۳۹۴ بود که نخستین جشن ملی مترجمان با ابتکار انجمن صنفی مترجمان تهران برگزار شد‌. از آن روز ۴ سال می‌گذرد و با وجود مشکلات مالی و غیرمالی بسیار بر سر راه این رویداد بزرگ، هر سال مترجمان ایران زمین روز با شکوه‌تری را رقم می‌زنند.

 

اینک که با شکل گیری انجمن‌های صنفی در سایر استان‌ها، کانون کشوری انجمن‌های صنفی مترجمان تاسیس شده، آماده می‌شویم تا دیداری تازه کنیم و جشنی زیبا و ماندگار را برگزار نمائیم‌.
پنجمین جشن ملی مترجمان در گیر و دار همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی این روزها فرصتی است برای هم‌نشینی، هم‌دلی و هم‌فکری برای خانواده بزرگ ترجمه؛ خانواده‌ای که ثابت کرده است در جامعه ایران همیشه پیشگام و تعالی آفرین بوده‌اند.

 

جمعه ۲۴ آبان وعده می‌کنیم به دیدار و جشنی برگزار می‌کنیم درخور نام خانواده ترجمه.
همه مترجمان میزبان و میهمان این جشن بزرگند. پس هر کدام از ما شخصا دیگر اعضای خانواده ترجمه را به محفل زیبای‌مان دعوت می‌کنیم.

 

امیدوار به دیدار همه مترجمان ایران زمین و خلق روزی بزرگ هستیم. این بیانیه از طرف اقای اربابی رئیس کانون سراسری مترجمان اعلام شده است و انتظار می رود که دوستان هم استانی ما هم در این گردهمایی عظیمی مترجمان شرکت کنند .

 

پنجمین جشن ملی مترجمان برگزار می‌شود
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.