.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی برای سوخت رسانی زمستانی در مازندران
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: سوخت رسانی زمستانی با ذخیره کافی در انبار‌های منطقه ساری بدون مشکل انجام می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری  گفت: با توجه به ذخیره سازی کافی انواع فرآورده‌های نفتی در انبار نفت ساری هیچ مشکلی در سوخت رسانی وجود ندارد.

 

او به تعامل و ارتباط لازم با مسئولان محلی و نمایندگان، نظارت بیشتر منطقه در تحویل سوخت به بخش‌های مختلف مصرف و آمادگی برای تامین سوخت مورد نیاز در منطقه ییلاقی اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی منطقه ساری و نواحی تابعه، این شرکت در ۶ ماه دوم امسال با ذخیره سازی مطلوب درماه‌های قبل هیچ دغدغه‌ای ندارد.

 

رجب پور با بیان اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق صورت پذیرد، گفت: حضور موثر روسای نواحی همکاران آن‌ها در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق صعب العبور با بازدید‌ها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بر نظارت کارشناسان منطقه در تحویل مقدار سوخت به بخش‌های مختلف استان تاکید کرد.

 

رجب پور افزود: با برنامه ریزی انجام شده تدابیری برای سوخت رسانی مطلوب به مناطق سردسیر و برف گیر قبل ازشروع فصل سرما انجام شده است و روستا‌های ییلاقی و صعب العبور نگران تامین سوخت نیمه دوم سال خود نباشند.

 

او با اشاره به سختی‌های سوخت رسانی به مناطق صعب العبور نواحی ساری، نکا، بهشهر، سوادکوه وآمل، گفت: مصرف کنندگان نفت سفید با کالابرگ‌های اعلام  شده، نسبت به دریافت و ذخیره سازی سوخت از فروشندگی‌های محل سکونت خود اقدام کنند و این کار را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.826 seconds.