.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای ۱۰۰۰ برنامه پدافند غیرعامل/ طرج جامع تهیه شد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران گفت: بیش از هزار برنامه هفته پدافند غیرعامل در استان اجرا می شود که رشد ۴۸ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش شمال نیوز، حسین منفردی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران، یکی از الزامات ضروری حاکمیت را داشتن رسانه قوی و حقیقت محور بیان کرد وبا گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: بیش از هزار برنامه در این هفته در استان اجرا می شود که رشد ۴۸ درصدی از نظر کمی و کیفی نسبت به سال قبل دارد.

 

وی افزود: مازندران در برخی از ابعاد پدافند غیرعامل در کشور درخشش دارد و در حوزه جذب اعتبارات در حوزه پدافند غیرعامل با اجرای ۱۱۶ پروژه با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال جزو استان های برتر است.

 

منفردی با بیان اینکه حداقل در هر شهرستان یک پروژه پدافند غیرعامل اجرا شده است ادامه داد: همایش تجلیل از فعالان عرصه پدافند غیرعامل در سال هلال احمر ساری برگزار می شود و در این همایش از کسانی که در حوزه پدافند غیرعامل نقش داشتند تقدیر می شود.

 

مدیرکل پدافندعامل استانداری مازندران با اظهار اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل استان تا قبل از پایان سال قبل تهیه شده است گفت: مازندران دومین استانی است که مطالعات طرح پدافند غیرعامل را تهیه کرده است و این طرح همزمان با سراسر کشور روز ۱۴ آبان ماه رونمایی می شود.

 

وی افزود: همه دستگاه ها موظفند پروژه ها را طبق الزامات مطرح شده در طرح جامع پدافند غیرعامل اجرایی کنند.

 

منفردی با اظهار اینکه آموزش و فرهنگ سازی مقوله مهم در پدافند غیرعامل به شمار می رود تصریح کرد: در نیمه اول امسال ۲۱۲ دوره آموزشی برگزار و ۷۸ هزار نفر در این دوره ها از آموزش ها بهره مند شدند.

 

وی از تنظیم سند ۴۰ ساله متناسب با بیانیه دوم انقلاب برای مازندران  خبر داد و گفت: سند چشم انداز ۴۰ ساله در هفت محور برای استان تدوین و تهیه شده است و بودجه ها باید براساس آن تنظیم شود.

 

منفردی به طرح مشاوران جوان پدافندغیرعامل در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار شهرستان انتخابات مشاوران جوان را برگزار کردند و شهرستان های محمودآباد، عباس آباد و قائمشهر موفق به انتخاب مشاوران جوان پدافند غیرعامل شدند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.