.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عوارض زباله در برخی شهرها برای پسماند هزینه نمی شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: برخی شهرداران از مردم عوارض زباله را دریافت می کنند ولی در این بخش هزینه نمی کنند.

به گزارش شمال نیوز، مهدی رازجویان صبح چهارشنبه در کارگروه مدیریت پسماند استان با بیان اینکه مازندران از نظر موقعیت جغرافیایی و فاصله اندک رشته کوه های البرز با دریا، ارزش ریالی جلگه و زمین، دارای حائز اهمیت است گفت: متاسفانه آنگونه که باید نوانستیم از محیط زیست حفاظت کنیم و این مسئله سبب بروز خسران هاو آلودگی هایی شده است که باید جبران شود.

 

وی ادامه داد: برای جبران آسیب ها و آلودگی ها نیازمند زمان و تلاش بیشتری هستیم و باید در امور تسریع شود.

 

رازجویان درباره زباله سوز ساری با اشاره به انتقال زباله مرکز استان به منطقه پشت کوه تصریح کرد: ای کاش نسبت به دفن بهداشتی زباله توسط شهرداری اقدام می شد و مطالبات مردم نیز مورد توجه قرار می گرفت.

 

معاون استاندار مازندران، بحث شیرابه زباله سوز ساری را مسئله ای مهم بیان کرد و گفت: با توجه به حساسیت ها و پیگیری های لازم، یکی از اولویت های اصلی استاندار، پسماندار است و از اینرو، اعتبار برای تسریع در زباله سوزهای استان تخصیص داده شده است.

 

وی ادامه داد: برای تسریع در تکمیل زباله سوز ساری 20 میلیارد تومان از سوی شهرداری و شورای شهر درنظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه در برخی شهرها، شهرداران از مردم عوارض پسماند را دریافت می کنند ولی نسبت به هزینه کرد آن اقدام نمی کنند گفت: باید این عوارض در زمینه زباله و پسماند هزینه شود و با این تخلفات برخورد جدی خواهد شد.

 

معاون امور عمرانی استانداری مازندران با عنوان اینکه امیدی به سرانجام رسیدن زباله سوز ساری نداشتم گفت: باید برای تکمیل آن عزم جدی داشته باشیم و اکنون اعتبار مورد نیاز آن تهیه شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.809 seconds.