.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران خبر داد؛
نگارش ۲۵ جلد کتاب ویژه شهدای شاخص محلات تهران
«رضا جلالی» گفت: در چله انقلاب، ۴۰ کتاب را از ۲۲ اسفند ۹۷ تا ۲۲ اسفند ۹۸ در عرصه فرهنگی و اجتماعی به معرض نمایش می‌گذاریم که در شش ماهه اول امسال، ۱۵۴ یادواره شهدا در شهر تهران برگزار شده و ۲۵ جلد کتاب ویژه شهدای شاخص در محلات به نگارش درآمده است.
نگارش ۲۵ جلد کتاب ویژه شهدای شاخص محلات تهران

شمال نیوز: نگارش ۲۵ جلد کتاب ویژه شهدای شاخص محلات تهرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست مستندسازی آثار شهدا و ایجاد هم‌افزایی بین شهرداری منطقه ۳ و اداره‌کل امور ایثارگران شهرداری تهران، با حضور «مصطفی سلیمی» شهردار منطقه ۳ تهران، «رضا جلالی» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد.

«رضا جلالی» مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در این نشست، اظهار داشت: در چله انقلاب، ۴۰ کتاب را از ۲۲ اسفند ۹۷ تا ۲۲ اسفند ۹۸ در عرصه فرهنگی و اجتماعی به معرض نمایش می‌گذاریم که در شش ماهه اول امسال، ۱۵۴ یادواره شهدا در شهر تهران برگزار شده و ۲۵ جلد کتاب ویژه شهدای شاخص در محلات به نگارش درآمده است.

سبک زندگی شهدا را باید در زندگی مردم گسنرش دهیم

همچنین در این نشست، «مصطفی سلیمی» شهردار منطقه ۳ تهران اظهار داشت: هنوز پس از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی، از سرمایه‌هایی که شهدا برای ما باقی گذاشته‌اند استفاده می‌کنیم.

وی افزود: دیدار‌های ثابتی که توسط شهرداران مناطق و نواحی با خانواده‌های شهدا صورت می‌گیرد و همچنین احترام و عظتی که برای ایثارگران در سیستم شهرداری وجود دارد، نشان‌دهنده ترویج و پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهردار منطقه ۳ تهران با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه فداکاری، رشادت و شهادت در جامعه، اذعان داشت: در حوادثی نظیر سیل و زلزله، هنوز آن حمیت دوران دفاع مقدس وجود دارد و مردم برای کمک به همنوعان خود، از جان مایه گذاشتند.

سلیمی ابراز امیدواری کرد که با انرژی و سرمایه‌ای که شهدا برای ما به جا گذاشته‌اند، زندگی پربرکتی را سپری کرده و همت کنیم که در عرصه عمل نیز سبک زندگی شهدا را در زندگی مردم گسترش دهیم و پاسداشت شهیدان و ایثارگران، در بطن زندگی و باور‌های ما جاری و ساری باشد.

شهرداری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همیشه پیشگام است

همچنین حجت‌الاسلام «قیومی» قائم مقام ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت شهیدان و نکوداشت ایثارگران شهرداری تهران در این نشست، با اشاره به رعایت قوانین اجتماعی و اعتقادی در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اعتقاد به این هنجارها، نتایج مثبتی را به دنبال دارد؛ بنابراین قوانینی موفق است که در اذهان پذیرفته شود، حتی قوانین اجتماعی.

وی افزود: شهرداری متکلف امور شهری است و وقتی نماد‌های شهر را شهرداری تبیین می‌کند، ارزش‌ها هم متناسب با آن نماد‌ها تبلور پیدا می‌کند.

قائم مقام ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت شهیدان و نکوداشت ایثارگران شهرداری تهران بیان داشت: شهرداری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همیشه پیشگام است و براساس وظیفه تعریف‌شده کلی که مسئولیت نماد‌های شهر بر عهده شهرداری است، ما باید شهر و کوچه‌ها و معابرش را به‌گونه‌ای آذین‌بندی کنیم که ما را با یاد شهیدان عجین کنند.

حجت‌الاسلام قیومی تاکید کرد: اثر فعالیت‌هایی که برای شهدا در سطح محله‌ها انجام می‌شود باید قابل مشاهده باشد؛ به‌طوری که کوچه‌هایی که به نام شهدا مزین است از آن‌ها تفکر‌های اسلامی، انقلابی و ایثار به مشام برسد، ما به‌عنوان متولین امور شهرداری باید جوری نماد‌های شهری را بچینیم که اگر کسی بخواهد برخلاف این فرهنگ عمل کند، دچار عذاب وجدان شوند؛ لذا باید فضا را ساخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.