.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحصیل ۳۲۶ کودک بدون شناسنامه در مازندران
مدیرکل ثبت احوال مازندران از تحصیل ۳۲۶ کودک بدون شناسنامه و هویت در مدارس استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، رجبی بعدازظهر دوشنبه در کنفرانس تخصصی حقوق کودک با اشاره به تحصیل ۳۲۶ کودک بدون شناسنامه در مدارس استان، فقر هویتی را فقیرترین موضوع در همه جای جهان بیان کرد و افزود: فرزندان فاقد هویت دارای بیش از ۷۰ ناهنجاری هستند و باید به این موضوع توجه شود.

 

وی ثبت ولادت و صدور شناسنامه را براساس گواهی ولادت از جمله وظایف بیان کرد و گفت: در حال حاضر ۹۹.۸ درصد ولادت در استان در کمتر از ۱۵ روز ثبت می شود.

 

رجبی با عنوان اینکه برای حل مشکل کودکان فاقد شناسنامه باید اجماع ملی داشته باشیم یادآور شد: در سطح کشور ۴۵ هزار نفر فاقد شناسنامه هستند و ثبت احوال برای صدور شناسنامه آمادگی لازم را دارد.

 

مدیرکل ثبت احوال مازندران با تاکید براجرای وظایف توسط دستگاه های مختلف افزود: گسترش ازدواج های غیرقانونی توسط افراد فاقد شناسنامه از جمله پیامدها است.

 

وی به آسیب های اولیه فاقد شناسنامه بودن اشاره کرد و انزوا و گوشه گیری و فرزندفروشی را از جمله آسیب ها بیان کرد و گفت: سال قبل هفت شناسنامه و امسال دو شناسنامه با تقاضای مادران برای فرزندان صادر شده است.

 

وی با اظهار اینکه سال قبل ۶۲ فرزند توسط بهزیستی به خانواده ها تحویل شده است گفت: این درحالی که ما برای بیش از ۲۰۰ فرزند تحویلی به خانواده ها شناسنامه صادر کردیم و فرزند فروشی تبعات و پیامدهای خاص خود را دارد.

 

رجبی از شناسایی ۷ مورد فرزند فروشی سال قبل در استان خبر داد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.