.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیاده‌روی اربعین حسینی جهانی‌تر از هر سال برگزار شد
مدیرکل تبلیعات اسلامی مازندران در بازدید از موکب های مازندران مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا، گفت: اربعین حسینی حتی با کارشکنی ها و سنگ اندازی استکبار جهانی، جهانی تر برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام ناصرشکریان امیری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از موکب های شهرهای مازندران مستقر در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا ضمن عرض تسلیت بمناسبت اربعین حسینی و اهمیت آن در این برهه از تاریخ و زمان، اظهار داشت: حضور میلیونی زائران و خیل مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده جهانی تر شدن پیاده روی اربعین حسینی در سال ۱۴۴۱ قمری است .

 

وی در ادامه با تقدیر از حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی ، خادمین و موکب های مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا ، افزود: این حضور میلیونی زمینه ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را در بهت و حیرت جهانیان فراهم خواهد کرد .

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حضور اقلیت های مذهبی از سراسر جهان در پیاده روی اربعین حسینی اشاره وتصریح کرد: به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)اربعین حسینی جهانی است و امسال هم جهانی تر برگزار شد و این حضور بیانگر شکست دشمنان در برابر عظمت اربعین و فرهنگ حسینی است .

 

حجت الاسلام شکریان امیری در ادامه با اشاره به فتنه انگیزی ها و دروغ پراکنی های جریان های معاند و منافق ، خاطر نشان کرد : ایجاد شکاف بین ملت فهیم و بصیر ایران و عراق توطئه دشمن است و تدبیر رهبر معظم انقلاب و میزبانی بسیار خوب مردم غیور و بصیر عراق از زائرین ایرانی و دیگر کشورهای جهان این توطئه را خنثی و محبت و مودت بین مسلمانان جهان را بیشتر کرد .

 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی جامع و دقیق تر دستگاه های مربوط به پیاده روی اربعین اشاره و تاکید کرد: همه باید در رفع موانع موجود در این حرکت عظیم تلاش کنند و باید دستگاه اجرایی و نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی جامع و دقیق برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن در سال های آینده تلاش مضاعف داشته باشند .

 

استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران گفت: اربعین حسینی زمینه اسلام خواهی و معرفی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی و تشیع لندنی است و این پیاده روی میلیونی زمینه ساز تقویت آموزه های دینی و شعائر اسلامی جوامع اسلامی است و باید برای گسترش و ترویج فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت (ع) تلاش کرد .

 

حجت الاسلام ناصرشکریان یادآور شد: این اجتماع عظیم و میلیونی عاملی نیرومند و موجب همبستگی و وفاق اجتماعی در بین فرقه و مذاهب اسلامی و حتی غیر مسلمان آزادی خواه شده، که این همه دلدادگی و همت نویدبخش تمدن نوین اسلامی است.

 

گفتنی است حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل از موکب های راهیان کربلا ، قرارگاه سجادیه ،امام حسن مجتبی (ع) ، آبشار عاطفه ها بابل ، شهدای بابلسر ، عاشقان و محبان اهل بیت جویبار ، بیعت الحسین (ع) ، علویون ساری ، خدام الحسین (ع) و موکب های تو راهی فریدونکنار ، باب الحوائج نور و محمودآباد مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا سرکشی و از نزدیک با خادمان آنان به گفتگو پرداختند ./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.