.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت مجتمع‌های جدید بین راهی در مازندران
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: ۲۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در مازندران در حال احداث است.

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۲۰ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در مازندران در حال احداث است، گفت: تاکنون ۶۹ مورد مجتمع‌های خدماتی رفاهی برای احداث، موافقت اصولی دریافت کردند.

 

او افزود: با توجه به اینکه از جمله اهداف این اداره کل ساماندهی و نظارت بر توسعه و فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی جهت ارائه خدمات بین راهی به مردم بوده، با پیگیری‌های انجام شده در آینده شاهد بهره برداری از  مجتمع خدماتی رفاهی بیشتری در استان خواهیم بود.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هدف از احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی، فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان، توسعه زیر ساخت‌های تفریحی رفاهی و خدمات فنی و عمومی برای مسافران و مردم مناطق محل اجرای طرح، فراهم سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن، ارائه اطلاعات جاده‌ای توریستی و زیارتی به صورت شبکه سراسری، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تقویت جاذبه‌های توریستی و تفریحی در کشور، ایجاد بستری مناسب جهت اشتغال زایی است.

 

نجفی از متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تقاضا کرد قبل از هر گونه اقدام یا مراجعه به سایر ارگان‌ها باید مستقیما به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و یا نمایندگی‌های این اداره کل در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 

او مراحل دریافت مجوز مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی را، تکمیل فرم  درخواست سرمایه گذار، ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، توانمندی مالی، بازدید اعضای کمیته مکانیابی از زمین، ارائه طرح جانمایی عناصر خدماتی در داخل مجتمع جهت صدور موافقت اصولی بیان کرد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.