.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جدید پیش فروش ایران خودرو ویژه ۳۰ مهر + شرایط
شرایط پیش‌فروش عادی شرکت ایران‌خودرو از ساعت ۱۱ صبح فردا سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت انجام خواهد شد.

طرح جدید پیش فروش ایران خودرو فردا سه‌شنبه ۳۰ مهر راس ساعت ۱۱ صبح آغاز می‌شود و در این طرح قرار است پنج محصول عرضه شوند.

در اطلاعیه فروش ایران خودرو آمده است؛ به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌گردد.

 

  طرح جدید پیش فروش ایران خودرو ویژه ۳۰ مهر + شرایط   

قیمت نهایی را بعدا به شما می‌گوییم!


قیمت خودرو در طرح پیش فروش ایران خودرو قطعی نیست و شما با ثبت نام در این طرح، دقیقا نمی‌دانید که ماشین را با چه قیمتی می‌خرید. این خودش یکی از شرایط عجیب طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو است. باید توجه داشته باشید که بعد از پرداخت مبلغ اولیه به عنوان پیش‌پرداخت، شما باید تا یک سال صبر کنید تا موعد تحویل خودرو فرا برسد. تازه شهریورماه ۹۹ ایران خودرو تعیین خواهد کرد که قیمت نهایی محصولاتش چقدر خواهد بود. آن موقع شما باید مابه‌تفاوت قیمت اعلام شده و سرمایه‌ای که نزد ایران خودرو سپرده‌گذاری کرده‌اید را به این شرکت پرداخت کنید تا بتوانید خودرو را تحویل بگیرید.

سود مشارکت طرح پیش فروش ایران خودرو؛ تنها ۱۵ درصد


ایران خودرو برای سرمایه‌ای که شما در ابتدای ثبت نام طرح پیش فروش در اختیار این شرکت می‌گذارید سود مشارکت ۱۵ تا ۱۷ درصد در نظر گرفته که بسته به نوع خودرویی که ثبت نام کرده‌اید، متفاوت است. طوری که سود مشارکت برای پیش فروش پژو پارس LX و دنا ۱۵ درصد، پژو ۴۰۵ SLX و پژو ۲۰۷ i. معادل ۱۵.۵ درصد، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۱۶ درصد و سمند LX معادل ۱۷ درصد سالانه در نظر گرفته شده است. باید توجه داشته باشید که عموما سود مشارکت در قرارداد‌های پیش فروش، رقمی بیشتر از سود بانکی یا حداقل معادل آن در نظر گرفته می‌شود.

 

طرح جدید پیش فروش ایران خودرو ویژه ۳۰ مهر + شرایط
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.