.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ موکب مازندران در شهر کربلا برای خدمات دهی به زائران برپا شد
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران در کربلا گفت: دو ورزشگاه با دو موکب مستقل برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا شده است.

به گزارش شمال نیوز، محمدحسین طبرستانی در کربلای معلی در تشریح وضعیت خدمات رسانی موکب اظهار کرد: ۲ ورزشگاه به مساحت ۱۰ هزار و هشت هزار مترمربع با ۲ موکب مستقل درمانی فضایی را برای استقرار ۳ هزار و ۲۰۰ تن از خواهران و چهار هزار و ۲۰۰ نفر از برادران مهیا کرده است.

 

وی از پذیرایی زائرین با سه وعده غذایی گرم به همراه میان وعده خبر داد و تاکید کرد: پخت روزی حدود ۳۰۰ کیلو بامیه و پخت یک تن قطاب تاکنون از میان وعده غذایی است که برای زائرین مهیا شده و می شود.

 

مسئول موکب فاطمه الزهرا بابل از وجود ۷۵ پزشک اورژانس، جراح و دندانپزشک و ۳۱۳ نفر خادم مرد و زن در موکب خبر داد و افزود: برگزاری ۲۲ جلسه فرهنگی، مراکز ماساژ درمانی، حجامت، خیاطی، کفاشی و مهدکودک خواهران از دیگر امکاناتی است که در این موکب به زوار ارائه شده است.

 

طبرستانی با بیان اینکه موکب فاطمه الزهرا شهرستان بابل ۶ سال سابقه فعالیت در اربعین و کربلای معلی را داشته است خاطرنشان کرد: دو مجموعه دیگر که از شعبات مستقل این موکب هستند به ترتیب یکی در خیابان شارع قزوینی و دیگری در خلال مسیر پیاده روی، مستقر و آماده خدمت رسانی به زائرینند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید جایگاه مازندران در مراسم اربعین تقویت شود تصریح کرد: خدمت رسانی امروز موکب داران به برکت خون شهداست و در واقع رهروان واقعی اربعین شهدای مدافع حرم هستند.

 

مسئول موکب فاطمه الزهرا بابل مازندران را جزء ۶ استان دارنده بیشترین زائر معرفی کرد و با بیان اینکه مسئولین باید قدر و ارزش مردم استان را بیش از پیش بدانند، گفت: باید مسئولین ظرفیت و بستر حضور حداکثری مردم را فرآهم کنند تا در تاریخ بعدها به نام متوکلین عباسی از آن ها یاد نشود.

 

طبرستانی با بیان اینکه اگر به دنبال خط امام، ولایت، دین حق و پیرو سیدالشهدا (ع) هستیم باید زیارت اربعین را تسهیل کنیم خاطرنشان کرد: مسئولین با فرآهم کردم بسترها باید به زوار امام حسین (ع) کمک کنند تا زائر به موقع رسیده و حضور مناسبی را تجربه کند.

 

وی مستقر در کربلای معلی درباره برنامه های این موکب برای روز اربعین اظهار کرد: برنامه دسته روی هیئت، شب جمعه از محل موکب با مداحی مداحان شهرستان شروع شده و به سمت شارع عباسیه و سپس قبله گاه امام و نهایت داخل حرم ختم می شود.

 

مسئول موکب فاطمه الزهرا بابل ادامه داد: سخنران مراسم صبح اربعین موکب فاطمه الزهرا شهرستان بابل حجت الاسلام علیرضا پناهیان و مداح مراسم سعید حدادیان خواهد بود./مهر

 

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.