.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان شدند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی،تیم های عملیاتی تشکیل و در یک اقدامی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

 

وی، خاطر نشان کرد: در این عملیات ها، در مجموع ۵۳ کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

ثقفی با بیان این که ، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود.

 

سرهنگ ثقفی اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها تنها بخشی از پیامدهای این پدیده شوم است.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.369 seconds.