.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخذ گواهینامه HSE توسط شرکت برق مازندران
شرکت توزیع نیروی برق مازندران موفق به اخذ گواهینامه HSE شد.

به گزارش شمال نیوز،  رضا غفاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های تیم ممیزی ، تلاش و همکاری مدیران و کارکنان شرکت در انجام فرآیند ممیزی ، بر ضرورت اهتمام به مقوله بهبود مستمر سازمان و تقویت آن تاکید کرد و هدف از ممیزی را افزایش بهره وری ، ارزش افزوده و سنجش همدلی ها و همراهی مجموعه شرکت دانست.

 

وی خواستار ادامه روند بهبود مستمر شرکت با همت و جدیت کارکنان در سال جاری و سال های آتی شد.

 

قریشی سرممیز خارجی سیستم مدیریت کیفیت نظم بخشی در سیستم مدیریت کیفیت سازمان ها را بسیار موثر و مفید دانست و افزود : در شرکت توزیع نیروی برق مازندران روی سیستم های مدیریتی کارهای خوبی صورت گرفته و موفق عمل کرده و توانسته ضمن شناسایی فرصت های بهبود ، آنها را در جهت بهبود فرآیند ... که روند کار را آسان نموده است .

 

قریشی تمرکز ممیزان را بیشتر روی موضوعات طرح ریزی و تعریف عنوان کرد و گفت : طرح ریزی و تعریف در هر سه مقوله بهداشت ، ایمنی و محیط زیست مثبت بوده و جمع بندی کلی از ممیزی یک جمع بندی بسیار خوبی است.

 

سر ممیز خارجی شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تقدیر از مهندس غفاری مدیریت شرکت و مهندس قاسمی مدیر امور توزیع نیروی برق شمال بابل و مدیر و کارشناسان دفتر ایمنی و تمام معاونین و مدیران ستاد و امورهای توزیع جهت اخذ گواهینامه HSE ، خاطرنشان کرد : که ما در یافته ها به نتایج خوبی رسیدیم و روز بزرگی برای ممیزان بود  و حضور در این مجموعه و در جمع معاونین ، مدیران و کارشناسان بسیار ارزشمند بوده است.

 

وی از زحمات مدیریت و مجموعه  زحمت کش این شرکت در پیشبرد اهداف و برنامه های صنعت برق قدردانی کرد ویادآور شد : روال ممیزی روال مبتنی بر نمونه برداری و به صورت تصادفی و اتفاقی بود و این سنجش و ارزیابی می تواند در موفقیت بیش از پیش سازمان موثر و مفید باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.