.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یا اعلام رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران ؛
برگزاری کنگره سراسری پزشکی ورزشی در ساری / آمار صفر در ساماندهی ورزشکاران جامعه کارگری مازندران
شمال نیوز : دکتر گوهر دهی گفت : سمینار تازه های علوم ورزشی از ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه سال جاری در پردیس دانشگاهی و مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود.....
 برگزاری کنگره سراسری پزشکی ورزشی در ساری / آمار صفر در ساماندهی ورزشکاران جامعه کارگری مازندران

شمال نیوز:  رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران  در نشست خبری با اشاره به این موضوع گفت : در رویکرد جدید هیات پزشکی ورزشی مازندران موضوع آموزش از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

 

  به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران ، دکتر فرزاد گوهردهی افزود : در همین راستا با همکاری گروه طب ورزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و چند ارگان دیگر کنگره سراسری رویکرد پزشکی ورزشی در آسیب و سمینار تازه های علوم ورزشی از ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه سال جاری در پردیس دانشگاهی و مجتمع پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در این کنگره به ورزش های رزمی و کشتی به دلیل آسیب پذیری بیشتر ورزشکاران این دو رشته ورزشی تمرکز بیشتری شده است گفت: کنگره رویکرد پزشکی ورزشی در آسیب و سمینار تازه های علوم ورزشی برای دو گروه از مخاطبین برگزار می شود . مخاطبین اول، جامعه تخصصی پزشکی شامل رشته های طب اورژانس، ارتوپدی، پزشکی قانونی ، طب فیزیکی و توانبخشی ، جراحی مغز و اعصاب ، پزشکی عمومی و گروه فیزیوتراپی و گروه علوم ورزشی می باشند..

 

دکتر گوهردهی افزود: مخاطبین دوم شامل مخاطبین جامعه ورزش اعم از ورزشکاران، مربیان و داوران است.
وی همچنین گفت: در حاشیه این کنگره ، کارگاه هایی نیز برای هر دو گروه از مخاطبین برگزار خواهد شد شد.

 

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران آسیب سیستم اعصاب مرکزی، بازتوانی و حرکات اصلاحی، فیزیوتراپی و توانبخشی و ستون فقرات ،مداخلات جراحی در آسیب، تغذیه ورزشی و کنترل وزن، رویکرد روانپزشکی و روانشناسی در ورزش، کفش ورزشی مناسب، دوپینگ و مکملهای غیر مجاز را از محورهای این کنگره دانست.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ نفر در سامانه کنگره ثبت نام کردند، گفت: ارسال مقالات نیز تا ۳۰ شهریورماه سال جاری تمدید شده است که تا کنون حدود ۵۰ مقاله به کنگره ارسال و مقالات آن ها در حال داوری است.

 

دکتر گوهردهی با بیان اینکه محوریت این کنگره با هیات پزشکی ورزشی و گروه پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و گروه علوم ورزشی دانشگاه مازندران می باشد، ادامه داد: پزشکان عمومی و متخصصین رشته های مختلف پزشکی، دانشجویان علوم‌ ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان سه گروه هدف این کنگره می باشد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.