.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض هوادارن نساجی به فغانی و ....
پیروزی نساجی با سکوهای خالی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر
شمال نیوز : کند عمل کردن گیت های ورودی ، سکوهای خالی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و اعتراض به اقدام " علیرضا فغانی" از حاشیه های دیدار نساجی با شاهین شهرداری بوشهر بود.....

شمال نیوز:  تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر و در قائم شهر برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم مهمان را با نتیجه ۲ بر صفر بدرقه کرد.

به گزارش شمال نیوز،  حاشیه های بازی دو تیم قبل از سوت داور مسابقه وبیرون از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر زده شد وشمار زیادی از تماشاگرانی که بلیط این بازی را در دست داشتن به علت کند عمل کردن گیت های ورودی ورزشگاه، تاخیر زیادی از این بابت را تحمل کردند.

 

درعین حال شمار زیادی از هواداران تیم نساجی مازندران که از شهرهای مختلف این استان به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آمده بودند، به تصور اینکه تا قبل از شروع بازی امکان خرید بلیط الکترونیکی فراهم است، در تلاش برای تهیه بلیط بازی تیم های نساجی و شاهین بوشهر بودند که این وضعیت باعث تجمع وپشت درماندن شمارزیادی ازآنان شد.

 

بازیهای خانگی نساجی در فصل گذشته که با جمعیت بیش از ۱۵هزار هوادار را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در خود جای می داد، در دو بازی خانگی این تیم دررقابتهای این فصل به کمتر از ۴هزار نفر رسیده و سکوهای خالی در قسمت های مختلف ورزشگاه کاملا مشهود است.

 

درآستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی مسئولان برگزاری این مسابقه از دوپسر ویادگار " شهید محمد بلباسی" نخستین شهید مدافع حرم مازندران تجلیل شد.

 

" مرتضی غلامعلی تبار " مدافع سابق تیم نساجی مازندران که دربین هواداران این تیم بسیار محبوب بوده ودر رقابتهای که در تیم شاهین شهرداری بوشهر عضویت دارد به شدت مورد تشویق هواداران تیم نساجی قرارگرفت.

-پیش از شروع مسابقه، تماشاگران قائمشهری درپی مهاجرت " علیرضا فغانی" داوربین المللی فوتبال ایران که به تازگی برای قضاوت وسکونت راهی استرالیا شده، به اقدام این داور سابق فوتبال ایران اعتراض کردند وعلیه او شعار دادند.

 

فغانی درفصل گذشته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دو بازی تیم نساجی را برابر حریفان این تیم قضاوت وبه شدت از سوی هواداران تیم نساجی تشویق شده بود.

 

پس از گل اول تیم نساجی توسط " علی شجاعی" در دقیقه ۵۲  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نورگوشی های هواداران این تیم جلوه های زیبایی را دراین مسابقه به نمایش گذاشتند.

 

محمد عباس زاده مهاجم بومی تیم نساجی مازندران که از نیم فصل دوم فصل گذشته تاکنون پایش به گلزنی باز نشده بوده درهفته چهارم توانست در دقیقه ۹۱ گل دوم ونخستین گل این فصلش را به ثمر برساند.

 

تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جمعه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه ۲ برصفر تیم شاهین شهرداری بوشهر راشکست داد.

 

نساجی با این پیروزی ۷ امتیازی شد وبه رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.