.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این کجا و آن کجا ؟
از سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی در « رشت - مرکز استان گیلان » تا برزخ انتخاب شهردار « ساری - مرکز استان مازندران » ! / روایت شهردار رشت از پروژه بزرگی که قرار بود در مازندران اجرا شود !
شمال نیوز : این پروژه بزرگ در مرکز استان گیلان در حالی کلید می خورد که ساری مرکز استان مازندران در برزخ انتخاب شهردار قرار دارد و نزدیک به 6 ماه است که شهردار ندارد !....
از سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی در « رشت - مرکز استان گیلان » تا برزخ انتخاب شهردار « ساری - مرکز استان مازندران » ! / روایت شهردار رشت از پروژه بزرگی که قرار بود در مازندران اجرا شود !

شمال نیوز:  سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی آن هم در شهری که شهرداری اش مدت ها با فروش اموال خو گرفته بود ، اتفاقی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

 

به گزارش شمال نیوز، ناصر حاج محمدی شهردار رشت  این روزها سرمایه گذاری را همراهی می کند که می خواهد به جای سرمایه گذاری در خرید طلا و دلار و یا ارسال پول به کشورهای اطراف برای خرید ملک، در رشت پروژه ای به نام گیل لند را استارت بزند که شامل هتل و سوییت‌های 3ستاره و 4ستاره، مرکز تجاری، پارکینگ طبقاتی، ورودی های مختلف، تالار و رستوران است.

 

این پروژه بزرگ در مرکز استان گیلان در حالی کلید می خورد که ساری مرکز استان مازندران در برزخ انتخاب شهردار قرار دارد و نزدیک به 6 ماه است که شهردار ندارد !

 


نکته دیگری که باید به آن توجه داشت اینکه  شهردار رشت در جلسه شورا از حضور این سرمایه گذار بزرگ  استقبال می کند و می گوید : این طرح در ابتدا قرار بود در مازندران اجرا شود اما به واسطه همسر سرمایه گذار که گیلانی و رشتی هستند اصرار داشتند که این اتفاق در گیلان باشد.

 

 

هرچند به گفته شهردار رشت این سرمایه گذار با ترغیب همسر گیلانی خود حاضر به سرمایه گذاری در استان مازندران نشده است اما متاسفانه اخباری از این دست بارها شنیده شده است که سرمایه گذارانی به خاطر پیچ و خم های اداری و مانع تراشی ها حاضر به سرمایه گذاری در مازندران نشده اند .

 

 

عدم ثبات مدیریتی نیز یکی دیگر از موانع بر سر راه سرمایه گذاران به شمار می رود که شاید بتوان از بلاتکلیفی شهرداری مرکز استان به عنوان پیشانی شهرهای مازندران به آن اشاره کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی مطلع 27 شهريور 1398
من اولا به رشتی های عزیز تبریک میگم . دوما بنده از ماجرا اطلاع کامل دارم . سرمایه گذاری که قرار بود در مازندران و مرکز استان ما در ساری سرمایه گذاری کند و الان به رشت رفته است پدر آقای گلزار بازیگر معروف سینما است . متاسفم که نتوانستیم شرایط را فراهم کنیم . همسر ایشان اگر چه رشتی هستند اما خود ایشان انگیزه زیادی برای سرمایه گذاری در استان مازندران داشتند . چون مازندران در نقطه مرکزی و اصلی شمال ایران قرار دارد . به هر ترتیب امیدوارم شرایط برای ایشان و دیگر سرمایه گذاران بزرگ فراهم شود .
Shahryar 27 شهريور 1398
در آمل پروژه ای با سرمایه گذاری یه آملی اجرا داره میشه بنام اکسین لند که در چهار فاز هست که تا الان سه فاز رو که شما مجتمع تفریحی و تجاری مرکزی هست و یک مجتمع شامل بزرگ ترین تالار استان و یک هتل چهار ستاره و یک مزرعه کودک و یک مجتمع تفریحی تجاری فرهنگی و یک سینما سه سالنه هست اجرا شده و فاز چهارم باید یک مجتمع شهربازی بزرگ سرپوشیده در سه طبقه اجرا بشه پس ما سرمایه گذار مازندرانی کم نداریم بلکه مسئول با لیاقت کم داریم
نا شناس 27 شهريور 1398
یک پروژه است ب نام گیل لند ک قراره در رشت استارت بخوره شامل پارک آبی هتل و بقیه موارد ک در خبر ذکر شده و یک زمین چهارده هکتاری ب این کار اختصاص داده شده بقدری این پروژه بزرگه ک داخل رشت زمین با این وسعت پیدا نمیشد ک مشکل کاربری نداشته باشه، این کار قرار بوده داخل مازندران اجرا بشه ک بنا ب دلایلی از ب گیلان منتقل شده البته اینکه کجای مازندران قرار بوده استارت بخوره جای اختلاف است بعضی میگن ساری بوده بعضی میگن نوشهر بهرحال اصل خبر درسته این پروژه ب گیلان منتقل شده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.585 seconds.