.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۵ دانش آموز کنکوری مازندران رتبه برتر منطقه ۲ را کسب کردند
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: ۱۵ دانش آموز استان رتبه یک تا ۱۰ کنکور سراسری را در منطقه ۲ کسب کرده اند.

به گزارش شمال نیوز، اسفندیار نظری شمار دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری امسال را ۵۰ هزار و ۲۵۲ نفر اعلام کرد و گفت: همه دانش آموزان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف از جمله روزانه، شبانه و یا بدون آموزن با شرط معدل شدند.

وی با بیان اینکه فقط در رشته تجربی به دلیل محدودیت ظرفیت دارای چالش هستیم و همگی پذیرش نمی شوند تصریح کرد: این در حالی که همه شرکت کنندگان موفق به پذیرش در دانشگاه ها نخواهند شد.

نظری ادامه داد: در کنکور امسال در رتبه یک تا ۱۰ کشوری یک نفر، یک تا ۱۰ منطقه ۲ حدود ۱۵ دانش آموز رتبه کسب کردند و دررتبه های زیر ۱۰۰ نیز رشد قابل قبولی داشتیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران شمار مدارس استان را در سال تحصیلی جدید چهار هزار و ۴۳۸ مدرسه میزبان ۵۳۵ هزار دانش آموز خواهند بود و زنگ آغاز تحصیلی همزمان با کشور در شهرستان نوشهر به صدا درخواهد آمد.

نظری یادآور شد: ۵۲ درصد دانش آموزان در بخش ابتدایی و ۴۸ درصد در مقطع متوسطه مشغول تحصیل می شوند و خوشبختانه هیچ مشکلی برای آغاز سال تحصیلی در مناطق سیل زده از جمله سیمرغ نداریم و سزاماندهی لازم صورت گرفته است.

وی تنها چالش آموزش و پرورش را نیروی انسانی اعلام کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم که هیچ کلاسی درروز اول مهر بدون معلم نباشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.129 seconds.