.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوک بزرگ ؛ علیرضا بیرانوند از فوتبال ایران خداحافظی کرد؟!
بعد از آنکه حکم محرومیت بیرانوند آمد، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد

فوری: علیرضا بیرانوند از فوتبال ایران اعلام خداحافظی کرد!

 

به گزارش شمال نیوز، پس از اعلام رای محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند که ساعتی قبل توسط کمیته انضباطی صادر شد، این دروازه بان معروف و ملی پوش در تصمیمی سریع و احتمالا احساسی و شتابزده در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های داخلی اعلام کرد که از فوتبال ایران می رود! این در حالی است که فصل نقل و انتقالات به اتمام رسیده و بیرانوند حتی در صورت تمایل به انتقال به قاره سبز یا کشورهای عربی باید تا زمستان و پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کند.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند با بیان اینکه از فوتبال ایران خداحافظی می‌کند، در جملات مختصری به ادعای ایسنا ، گفته است که: «من از فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم و همین الان می‌خواهم موبایلم را خاموش کنم و به شهرستان بروم!» هنوز مشخص نیست منظور بیرانوند جدایی فوری است یا در پایان قراردادش چنین تصمیمی خواهد گرفت.

برخی اطرافیان بیرانوند از ناراحتی شدید او در واکنش به محرومیتش خبر داده اند و می گویند دروازه بان شماره یک تیم ملی در صحبت هایی با رییس فدراسیون گفته بود که هیچ تخلفی مرتکب نشده است اما از سوی هواداران فوتبال تبریز و تراکتور به شدت مورد حمله و توهین قرار گرفته بود.

حالا در آستانه برگزاری دربی شماره 90 جدایی بیرانوند از تمرینات می تواند بحران بزرگی برای قرمزها باشد چرا که تنها چند روز تا بازی بعدی پرسپولیس مقابل استقلال باقی مانده است. تاج رییس فدراسیون فوتبال پیش از این عذرخواهی بیرانوند را کافی دانسته بود اما حسن زاده رییس کمیته انضباطی چنین نظری نداشت./ تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.