.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم بررسی سلب عضویت عضو شورای آمل در استانداری/ امروز؛ انتخاب شهردار آمل
عضو شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان مازندران از عدم بررسی مساله سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر آمل در جلسه امروز این شورا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، فرزین محمدی پاتی با اشاره به اینکه برحسب درخواست اعضای جلسه، مساله سلب عضویت عضو شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان که به ریاست استاندار تشکیل شده است، مطرح نشد، اظهار کرد: پرونده سلب عضویت یکی دو عضو شورای شهر بابل و یک عضو شورای شهر آمل که رای به تخلف آنان در دادگستری صادر شده است، به جلسه بعدی موکول شده است.

 

وی با بیان اینکه نامه سلب عضویت این عضو شورای شهر، یک ماه زمان خواهد برد، از اجرایی شدن سلب عضویت تعدادی از اعضای شورای شهر بابل و این شهر خبر داد.

 

عصر امروز جلسه انتخاب شهردار

 

 تعدادی از اعضای شورای شهر آمل در هفته گذشته جلسه انتخاب شهردار این شهر را به دلیل وضعیت سلب عضویت یک عضو این شورا را از حد نصاب انداخته بودند و امید داشتندکه با سلب عضویت این عضو شورا، روند انتخاب شهردار آمل تغییر کند.

 

با برگزاری جلسه شورای حل اختلاف استان عدم رای به سلب عضویت، جلسه از پیش تعیین شده انتخاب شهردار آمل ساعت 16 امروز شنبه 23 شهریور ماه برگزار خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.383 seconds.