.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات بیش از هزار غریق در آب‌های ساحلی مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات هزار و ۱۴۱ غریق در آب‌های ساحلی مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اعلام استقرار بیش از‌هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۴۰۰ نقطه پرخطر ساحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در خرداد ماه امسال تا پایان مرداد ماه موفق شدند هزار و ۱۴۱ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

 

او با اشاره به انتقال ۶۳ نفر به مراکزدرمانی افزود: در همین مدت ۷ هزار نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات حضوری و درمان سرپایی برخوردار شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اجرای طرح کاهش غریق در ساحل مازندران را مهمترین برنامه عملیاتی هلال احمر استان در تابستان ۹۸ برشمرد و گفت: با توجه به گستردگی منطقه عملیاتی در سواحل مازندران و حدود ۴۰۰ نقطه حادثه‌خیز در طول ۴۰۰ کیلومتر ساحل استان، تیم‌های نجات غریق و امداد ثابت و سیار موتوری برای امدادونجات و هشدار و پیشگری در نقاط پرخطر ساحل مازندران مستقر شدند که این عملیات در حقیقت یکی از بزرگترین و مهمترین عملیات‌های امدادی در سطح کشور است که با مدیریت جمعیت هلال‌احمر استان، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

 

اکبری گفت: به منظور اجرای عملیات کاهش غریق در سواحل استان که از اوائل خرداد ماه سال جاری اجرایی شده است بیش از یکهزار نفر نجاتگر و ناجی غریق با بکارگیری انواع تجهیزات پیشرفته اعم از آمبولانس، موتورسیکلت، قایق نجات، جت اسکی، خودرو‌های نجات و خودروی پشتیبانی مشارکت فعال دارند. وی همچنین با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تلفات جانی پارسال در سواحل مازندران، گفت: امسال با توجه به تجربیات گذشته در جهت به حداقل رساندن غرق شده ها حرکت می‌کنیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه فرصت دوباره زندگی به نجات یافتگان حوادث و سوانح مختلف به ویژه مغروقین در ساحل مازندران، محور همه اقدامات جمعیت هلال احمر در اجرای طرح امدادونجات ساحلی است افزود: در حال حاضر تمامی توان عملیاتی جمعیت هلال احمر مازندران بر محور کاهش غریق در ساحل متمرکز شده است.

 

او با اشاره به تعطیلات تابستان و ورود شمار کثیری از مسافرین به استان و نوار ساحلی استان مازندران گفت: درخواست موکد ما از همه هموطنان این است که برای حفظ جان خود به توصیه‌های امدادی توجه جدی داشته باشند و از حضور و شنا در مناطق پر خطر خودداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.