.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوت های پی درپی داور تیم نساجی را متشنج کرد
مربی تیم نساجی مازندران گفت، که متاسفانه دربازی برابر پیکان به خصوص دقایق رو به پایان بازی به گونه ای رقم خورد و سوت های زیادی که توسط داور زده شد، همه تیم را متشنج کرد.

به گزارش شمال نیوز،  " غلامحسین بادامکی" پس از پیروزی ۴ بر۳ تیمش نساجی مازندران برابر پیکان ودرشرایطی که مهاجری سرمربی این تیم نیز با کارت قرمز داور در دقایق پایانی اخراج شده بود، درجمع خبرنگاران حاضر شد وگفت: نتیجه سوت های زیاد داور و تشنجی که به تیم وارد شده بود،  به راحتی سرمربی را از دست دادیم، درصورتی که داور می‌توانست بازی را به راحتی مدیریت کند.

وی افزود: همه مردم چه آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند ویا آنهایی که پای تلویزیون بیننده بازی بودند، دیدن که چه اتفاقاتی افتاد، در روزی که نساجی می توانست به راحتی و با گلهای زیاد بازی را برابر پیکان به پایان برساند، شرایط به چه سمتی هدایت شد.

مربی تیم نساجی مازندران گفت، درشرایطی که با نتیجه ۴ بر یک جلو از تیم پیکان جلو بودیم، با آنالیزی که از تیم پیکان داشتیم ، بازی را کنترل و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم.

بادامکی ادامه داد، هرچند فشاری که روی تیم برای کسب پیروزی در نخستین بازی خانگی تیم نساجی در فصل جدید بود، خوشحالم که بازیکنان ما خوب بازی کردند ودرنهایت خیلی خوب ‌توانستیم بازی را کنترل کنیم.

وی درعین حال از هواداران تیم نساجی تشکر کرد وگفت، هواداران ما دراین بازی خیلی خوب تیم را حمایت کردند، و توقع هم همین این بود که با وجود هواداران به حریفان‌مان غلبه کنیم.

کیفیت چمن مصنوعی تاثیرمستقیم خود را گذاشت

مربی نساجی مازندران همچنین با بیان اینکه کیفیت چمن مصنوعی روی بازی بازیکنان تیم تاثیرگذار است، گفت: واقعا نمی‌توانیم مرتب در چمن مصنوعی بازی کنیم، تیم ما از روز دوشنبه در ساری تمرین می‌کند اما نمی‌توان همیشه روی چمن مصنوعی تمرین کرد.

بادامکی اضافه کرد، که کیفیت توپ و چمن روی بازی تاثیرگذار است. امیدوارم در آینده به شرایط ایده‌آل در چمن طبیعی برسیم.

وی همچنین درپاسخ به تعویض هایی که تیم نساجی دراین بازی انجام ومنجر به دریافت دو گل پس از تعویض ها شد، گفت: در خصوص اینکه تیمش بعد از ثبت گل، گل دریافت می‌کند و این اتفاق برابر گل گهر نیز رقم خورده بود گفت: وقتی اشتباهات داوری اتفاق می‌افتد، تمرکز بازیکن از نظر روانی بهم می‌خورد،بازیکنانی فرستادیم که می‌توانستند به ما کمک کنند اما بازی از دست داور خارج شد.

وی یادآورشد، بهرحال از کسب پیروزی و۳ امتیازی که در خانه کسب کردیم، خوشحالم واز اکنون باید به فکر بازی های آینده باشیم.

 تیم فوتبال نساجی مازندران درچارچوب هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جمعه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان تهران بود ودر پرگل ترین بازی این فصل تاکنون با نتیجه ۴ بر۳ میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان رضا مهاجری با کسب ۳ امتیاز بازی خانگی برابر پیکان و یک امتیاز بازی بیرون از خانه برابر گل گهر سیرجان با ۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی این رقابتها قرار گرفتند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.